Przejdź do głównej zawartości

Szkoła Rysunku-skóra

  Hejka w tym poście pokaże jak pocieniować skórę. Podzieliłam ten tutorial na 3 części ponieważ każda jest inna i przedstawia inny sposób cieniowania skóry, a nie wszyscy są tacy sami więc jest pełno technik rysowania skóry i nie tylko, ja tutaj pokażę tylko część, ale pamiętajcie, że każdy sam musi wyćwiczyć swoją technikę.

Ale zanim zaczniemy musimy dowiedzieć się gdzie pada cień?

 Tutaj są przedstawione części:
1.Tak jak ja cieniuję.
2.Sposób.
3. Z  użyciem promarkera/ów.
Najpierw przedstawię pierwszy sposób czyli ten, który ja używam. 
Pokażę to na lilla lou. Najpierw obrysowuję tą część nogi, która znajduję się ''na wierzchu'' (nie pod ubraniem).

Następnie koloruję mocno (ale nie do przedziurawienia kartki) miejsca, gdzie jest największy (najmocniejszy) cień. Ja założyłam sobie, że światło na moim rysunku pada po (mojej) lewej stronie, dlatego też noga od lewej będzie oświetlona a po prawej będzie cień.





Z tego cienia powoli malując coraz jaśniej (aby różnica kolorów nie była drastycznie widoczna) przechodzę do miejsc jaśniejszych.
 Miejsca najjaśniejsze bardzo lekko koloruję tą samą kredką.




Na koniec jeszcze najciemniejsze miejsca może lekko zakolorować czarną kredką, ale nie jest to konieczne.




2.To jest drugi sposób (jest on podobny do pierwszego)
Całą nogę lekko koloruję kredką.
Następnie cieniuję.
Oczywiście jeśli na jedna nogę cień pada z prawej to na drugiej nie może padać z lewej.









Potem najciemniejsze miejsca można zaznaczyć takim jasnym pomarańczowym i jasnym brązowym.





 3.Z użyciem promarkera:
Najpierw wszystko równo muszę zamalować promarkerem.



Następnie biorę kredkę i zaznaczam najciemniejsze miejsca. Oczywiście pamiętając gdzie pada światło.



A potem cieniuję z tych najciemniejszych do tych najjaśniejszych miejsc.



I co? Mam nadzieję,że rozwiałam wątpliwości?
Napiszcie w komentarzach co sądzicie i jaki chcielibyście kolejny post.
julka_k

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Akurat w tej SR, uważam tak samo jak ty^^
      Dziękuję i pozdrawiam
      julka_k

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.