Przejdź do głównej zawartości

Specjał na 5 000 wyświetleń...

Hej dziś mam specjalny post na 5 000 wyświetleń, mianowicie jest to post 20 faktów o mnie. Ponieważ 5000 wybiło wcześniej niż sądziłam, to po prostu reszta postów z tych 3 części pojawi się trochę później.




 Fakty:

1. Mam włosy, które sięgają mniej więcej 5 cm za ramiona.
2. Mam oczy o kolorze nieba.
3. Nie lubię ziemniaków.
4. Zawsze mam problem, aby coś sobie kupić - nic mi nie odpowiada.
5. Mój pies urósł trochę więcej niż powinien, ale mi to tam odpowiada.
6. Kiedyś chciałam mieć świnkę morską (poprawnie: ''Kawie domową'' - jednak ja zostaję przy swojej wersji).



7. Urodziny obchodzę w marcu 
8. Mam brązowe włosy.
9. Wkładam w bloga, całe moje serce i czas.
10. Mam rodzeństwo.
11. Uczę się nie najgorzej.




12. Nie jem szynek i kiełbas, ale nie jestem wegetarianką.
13. ''Jestem rybą.''
14. Kiedyś miałam ryby, ale wszystkie zdechły.
15. Zawsze w dzień moich urodzin mam pecha...no, może nie tyle pecha ale zawsze dzieje się coś, co sprawia, że ten dzień staje się złym dniem...
16. Często mam tak, że szkicuję nowe kreacje a potem je zostawiam i nie kończę.


17. Jestem zbyt leniwa, aby zeskanować pracę i wstawić na ll.
18. Nie cierpię żółtego sera z dziurami.
19. Nie przepadam za kebabem, jak będzie na obiad to zjem ale tak to raczej wolę co innego.
20. Lubię nutellę, a nie orzechowo podobne kremy.

A na koniec dla ciekawostki dodam, że blog ma :
-  4809 wyświetleń z Polski,
- 146 ze Stanów Zjednoczonych,
- 24 z Rosji, 
- 9 z Turcji,
- 9 z Ukrainy,
- 4 z Irlandii,
- 3 z Niemiec,
- 2 z Holandii,
- 2 ze Szwecji,


No, to koniec.
Może na 10 tyś wyświetleń zrobię 50 faktów o mnie?
julka_k

PS Niedługo możecie spodziewać się jakieś ankiety...

Komentarze

  1. Super ^.^Fakt o długości włosów obił się o oczy na LL :D
    A czemu już nie chcesz prosiątek? :c
    3,4,8,10,12(no,już niedługo.Niedługo będzie całkiem ez mięsa :P),14,16,18---> fakty,które zgadzają się u mnie :P
    Choco
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, a co do prosiątek to, była chwilowa fascynacja, która nastała dzięki mojej koleżance, która sama ma 2 świnki morskie.
      To nie jest tak, że wcale nie jem mięsa, jem ale tylko niektóre rzeczy np. jem parówki (może jest to mieszanina nie wiadomo czego ale są dobre), ale nie jem kiełbas, szynki - jem tylko i wyłącznie takie surowe(?), innych nie tknę. A jeśli chodzi o mięsa takie jak drób, wieprzowina, wołowina to zjem.

      Usuń
    2. Ja jem parówki,czasem zdarzy się kotlet czy co tam jest na obiad,bo mi mama każe ;-;
      A o tak wgl to Gratulacje :3

      Usuń
    3. Dziękuję, szczerze mówiąc nie spodziewałam się wczoraj i przedwczoraj tak nagłego wzrostu wyświetleń. A kotlety też zjem, chociaż nie przepadam.

      Usuń
  2. A może spróbujesz 100? :D Ja jestem wegetarianką, a moje szczury po części (niestety w ich diecie wymagane jest białko zwierzęce, w niewielkiej ilości :c)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne (w takim razie chyba już zacznę wymyślać xd), ale zawsze warto spróbować!
      Tak, ludzie mogę mieć różne przekonania jednak zwierzęta posiadają swoje wymogi.

      Usuń
    2. To dobrze,że świnki są weganami (uffffffff)
      Choco

      Usuń
  3. Chyba wiem co kombinuje na te 5000
    (nic nie mówię)
    Em1401

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, zobaczymy...
      Kto dobrze czytał ostatnie posty, może już się domyśla...
      W każdym bądź razie, żeby dobrze to wyszło to kilka osób będzie musiało się w to zaangażować.

      Usuń
    2. Ja podejrzewam i również ja się zaangażuje :D Do usług :D
      Choco

      Usuń
    3. Wow, nie masz pewności co to jest a już jesteś chętna. Dziękuję

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.