Przejdź do głównej zawartości

Moja OC ~ Original Character

Hej dziś mam dla Was moją OC czyli jak pewnie niektórzy wiedzą original character.



Dziś pokażę SR (znaczy sr, to tak nie o końca będzie raczej...krok po kroku jak to zrobiłam) mojego OC.
Ale najpierw małe wytłumaczenia, dla tych co nie wiedzą:
Jak w tytule i wstępie było powiedziane OC to Original Character, czyli jest to postać nasza, wymyślona przez nas, nasza oryginalna, inna, wyjątkowa osoba (dobra, teraz może nieco przesadziłam) ale jest to postać, którą można i narysować samemu lub (tak jak ja) posłużyć się obrysami (np. lilla lou, top model). Jest to sylwetka, w pełni stworzona przez nas. Rozumiecie o co chodzi?

Cały projekt wykonałam w szkicowniku lilla lou mystic.
(Jak byście chcieli recenzję tej książki to piszcie).
A i ja założyłam sobie, że światło pada z prawej strony, z góry.
O i z góry przepraszam za jakość zdjęć ale pisałam ten post dość dawno temu i nie już nie posiadam zdjęć abym mogła poprawić ich jakość i wstawić na nowo (gratki dla tych, co coś zrozumieli xd).

1. Najpierw zaczęłam od naszkicowania postaci. Ja wymyśliłam sobie boginię natury i pogody.


2. Najpierw wypełniłam jej usta kolorem, a następnie pocieniowałam skórę i po dłuższym namyśle dorysowałam jej śnieżynki wokół głowy. Uwaga! Jedna noga zamieniona jest w korzeń, więc skóry w tym miejscu nie cieniuję (lub bardzo delikatnie!) i wypełniam ją delikatnie kolorem.



3. Potem zrobiłam górę sukienki.


4. A następnie dół.


5. Teraz czas na krople deszczu, chmurę burzową i pień (korzeń) drzewa.
(Można także obwody kropelek deszczu poprawić długopisem).

Tak, wiem nie umiem rysować piorunów... i korzeni.

6. Zostały nam tylko oczy, włosy i śnieżynki, to do dzieła!




Na koniec dodałam jeszcze kilka szczegółów:


(Które po dodaniu, nie wydają się już szczegółami).

No to, podobała się SR?
Wiem, wiem... ta SR była taka... niedokładna(?).
Postaram się aby w następnych już było wszystko jasno wytłumaczone.
(eh... aż wstyd mi się podpisać pod taką sr) 
julka_k

Jak byście mieli jeszcze jakieś pytania to piszcie w komentarzach.















PS Jak ktoś jeszcze ma pytania to zapraszam.

Komentarze

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.