Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie ankiety

Hej!
Dzisiaj mam podsumowanie ankiety. Szczerze mówiąc cieszę się, że zrobiłam tę ankietę, bo (oprócz tego, że mogłam poznać Wasze zdanie) to wymagało to ode mnie napisania posta. Jak zapewne zdążyliście zauważyć, ostatnio nic nowego się nie pojawiło, chciałam napisać, ale jakoś nie miałam ochoty, a teraz jak już muszę napisać, to przy okazji dodam co nieco.





Zanim przejdę do tej bardziej konkretnej części posta to trochę popiszę o czymś innym...
A więc, jak wiecie zaczął się rok szkolny, ja z tego powodu się nie cieszę. A jak plan? Ja mam jednego dnia dwa języki. Ale ogółem chyba najgorzej nie jest, chociaż nie będę Was okłamywać i powiem wprost: trzy dni w tygodniu kończę ok. 15. No... ostatni raz tak późno, lub później kończyłam chyba w trzeciej i/lub czwartej klasie, więc... no, to mi się nie podoba i od razu informuję, że w związku z tym zobaczę jak to będzie z postami, narazie nie ma prac domowych, albo jest ich mało, ale jeśli wcześniej nie będę mieć napisanego postu to... Teraz będzie już tylko gorzej, jutro mam niezapowiedzianą kartkówkę z niemieckiego, a w przyszłym tygodniu jeszcze jedną kartkówkę (z tabliczki mnożenia) i dwa testy (matma i anglik). No, zobaczymy jak to będzie, jak narazie mimo początku roku szkolnego nauczyciele nas nie oszczędzają.
A jak u Was to wygląda?

Może przejdę już do ankiety:
Ogółem spodziewałam się 'gorszych' odpowiedzi, myślałam, że już Wam to przebrzydło i macie tego wyglądu serdecznie dość, ale...  no, spodziewałam się dużo 'gorszych' odpowiedzi.

1. Co myślisz o dotychczasowym wyglądzie bloga?

jest raczej spoko - osobiście nie wybrałabym takich kolorów, ale ma to swój urok. jedyne, do czego mam pewne zastrzeżenia, to zbyt fantazyjna czcionka gadżetów - jeśli już taką wybierasz, albo zrezygnuj z używania polskich liter, albo zmień czcionkę, bo nie wygląda to estetycznie ;-;
Muszę przyznać, że mi to również trochę przeszkadzało, tylko... ja raczej jestem na tej wersji bloga od 'drugiej' strony i jakoś nie widziałam tego dość często, ale teraz 'na poważnie' zmieniam jego wygląd i już się tym zajmuję.

Jest fajny
Fajny , choć jak na mój gust trochę zbyt różowo ;)
Spokojnie, już za chwilę pozbędę się części tego różu, ale nie obiecuję, że wcale się już nie pojawi, na pewno będzie, tylko trochę go... uspokoję.
Podoba mi się, nic do niego nie mam
Jest spk


2. Jakiego koloru według Ciebie powinno być tło do bloga?

jestem za jakimś zielonym lub niebieskim tłem, ale tak naprawdę znaczenie ma, jak będzie wyglądać całość
Szczerze mówiąc, jest to jakiś pomysł... co prawda, teraz zielony to nie bardzo mój kolor (na przekór losu, kiedy byłam młodsza to ubóstwiałam ten kolor i królował on w całym moim pokoju), to z niebieskim chętnie pokombinuję.
Biało kolorowe
Hmm... W sumie to nie mam pomysłu jaki mógł by być konkretny kolor bloga, ale najlepiej jakiś jasny lub ombre.
Ombre to się tu raczej nie pojawi, ale jakiś jasny będzie na pewno.
Różowy pasuje
jakieś ładne

3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

niebieski xd i może szary
Fioletowy niebieski różowy
Mam wiele ulubionych kolorów ;) : turkusowy,miętowy,fiołkowy,pudrowy róż.
Tylko jeden? Jak nie, to różowy, czarny i miętowy
Nie, może być kilka, więc spokojnie.
niebieski i czarny

4. Czy odpowiada Ci obecny szablon?

to chyba rewelacja, nie pamiętam... sama go używam i uważam za jeden z lepszych, mi bardzo odpowiada, jednak nie będę miała nic przeciwko jakiejś zmianie
Dokładniej... podróże. Jak zakładałam bloga to coś kombinowałam z szablonem, bo ciągle coś mi nie pasowało i wyszedł ten wygląd.
Zmiana będzie i to na pewno!W sumie jest okej ale przydała by się zmiana
Tak :3.
Tak
jest ok


To koniec ankiety, chciałabym podziękować za udzielenie odpowiedzi i do następnego posta, który pojawi się już niedługo!
To spadam i idę majstrować przy wyglądzie.
julka_k

PS Jak już nowy wygląd zostanie opublikowany to zapraszam do komentowania go w tym poście.

Komentarze

  1. Jak dla mnie poprzedni wygląd był ładniejszy, ale to tylko moja opinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, szczerze mówiąc ja też nie jestem jeszcze przekonana do takiego wyglądu bloga. Cóż, dzięki za opinię, a co do designu to narazie takowy pozostanie (nie będzie go znów zmieniać a po niecałych 2 dniach) - może jeszcze ktoś inny wypowie się na ten temat, poza tym jest to taka zmiana i "odsapnięcie" od tamtego wyglądu. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.