Przejdź do głównej zawartości

Coś nowego...

Ojej, ale mnie tu dawno nie było... Co Was będę okłamywać, prawda jest taka, że albo nie mam czasu, albo mi się nie chcę. W każdym bądź razie - blog zostaje, to jest pewne! 





Swoją drogą, już za niecały miesiąc minie dokładnie rok bloga!
Ale podziękowania i inne rzeczy z tej okazji w swoim czasie, dziś, znów przychodzę na krócej (post dłuższy pojawi się później, bo... to taki trochę paradoks, wcześniej miałam dużo czasu i mało pomysłów, teraz mam dużo pomysłów, ale mało czasu - a szczególnie teraz bo aktualnie mam kilka kartkówek i testów w zapowiedzi, a jeszcze dodatkowo szkoła przygotowuje się do Święta Niepodległości i pasowania pierwszych klas - ale jakoś trzeba sobie radzić), a właściwie po to, żeby ogłosić pewną informację.

Można powiedzieć, że wcześniej nie było ze mną kontaktu, tak, można do mnie pisać przez snapchata, ale my story mam udostępnione tylko 'zaufanym' osobom (znajomi, przyjaciele itp.), teraz jeśli ktoś by chciał, stworzyłam nowe, oddzielne store dla czytelników tego bloga, gdzie będę również wrzucać zdjęcia, ale te... mniej prywatne. Także możecie mnie do woli dodawać na snapchacie (nick: nika5550, później zmieni Wam się na julka_k - jakiś czas temu zmieniałam nazwę, ale trzeba dodawać za pomocą tej starej) i wystarczy tylko po dodaniu mnie, napisać mi, że jest się czytelnikiem bloga, a ja dodam Was na to story.

Prawda jest taka, żę nie wiem czy to wypali, narazie można powiedzieć, że jest okres próbny i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Na chwilę obecną, nie istnieje żadna inna opcja na jakikolwiek kontakt ze mną.

Cóż, chyba już nic więcej nie mam narazie do powiedzenia, miłego dnia i do następnego posta!
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.