Przejdź do głównej zawartości

Challeng ~ Only Pen Challeng i Celebrity Draw Challenge

No, hej!
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam ale wcześniej jakoś nie mogłam się za to wziąć.
Zostałam nominowana do wykonania tych dwóch challengy:
Only Pen Challeng, polegający na zrobieniu pracy ll wyłącznie jednym długopisem i Celebrity Draw Challeng, który polega na narysowaniu na obrysie lilla lou jakiegoś celebryty, osoby znanej.






(Z góry przepraszam za jakość zdjęć, po prostu chciałam jak najszybciej opublikować ten post).
Do OPC (Only Pen Challeng) nominowała mnie ola misia, a do CDC (Celebity Draw Challeng) Natalie Art.
Moja praca na OPC (swoją drogą nie wiem czy są to poprawne skróty):




Pracę tę robiła w czasie około 20-30 minut
(No jak to mówi zadanie challengu) długopisem zielonym.

I moja praca na CDC (również pewnie nie poprawny skrót):
Ja zostałam nominowana do narysowania Jessicy Ziółek.
Sama wymyśliłam jej strój, ale to chyba nie jest żaden problem?
To chyba moja pierwsza praca ll cała robiona promarkerami.




Czas: Około 40-60 minut
Przybory: Promarkery 

Okej...super nie wyszło, ale jest...
Czas pisałam w przybliżeniu ponieważ jak rysuję to zazwyczaj nie liczę ile to robię, jak długo, poza tym podczas rysownia robię sobie przerwy i nie jestem w stanie dokładnie potem podać czasu...

Ja nominuję:
A) Only Pen Challeng:
- AnkaArtStudio,
- SprytnaNiteczka,
- Kamania♥,
- LightAnime,
- Shantiea,
- Vitany_Art ,
- Natalie Art,

B) Celebrity Draw Challeng:
 Nike Loke do narysowania Eweliny Lisowskiej,
 Lizze♥Heart♣ - Monika Lewczuk,
wiktoriaz1 - Dorota Wellman (wierzę, że sobie poradzisz)
nati nati - Sofia Carson
Shantiea - Rihanna (teraz nie będziesz się nudzić xd)
Angoraa - Dorota Gardias

Gdybyście mogli dać znać, czy wykonacie nominację...

To tyle, w tym poście!
Piszcie czy podobają Wam się takie posty 
I zapraszam do zadawania mi pytań pod tym postem.
julka_k

Komentarze

  1. Ojejku ^^ Dzięki za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo^^ Może chociaż innym osobom wyjdzie ona lepiej niż mnie...

      Usuń
  2. dzieki za nomiację, w najbliższym wolnym czasie postaram się ją wykonać, ale narazie muszę przetrwać egzaminy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za wykonanie nominacji i życzę szczęścia na egzaminach^^

      Usuń
  3. Oczywiście że podobają - nawet szczurzej matce, która nie wie co to kredki ^^ Jeśli wpadną mi do głowy jakieś pytania to dopiszę ;P

    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak powiedziałam, tak zrobiłam, musiałaś dostać ode mnie nominację^^

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację,będę miała co robić na święta.Twoje projekty są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Tylko pamiętaj, że bez nominacji, również możesz w święta rysować!
      Dziękuję bardzo^^

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, ale chyba na czas jej nie zrobię ;-; Trochę za długo czekałam nwm po co xD Tak z innej beczki ~~ Kamania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.