Przejdź do głównej zawartości

PRACA ~ Clarissa

Hej, dziś mam dla Was opis (?) mojej pracy na wyzwanie lilla lou - narysuj Clarissę.




A więc praca prezentuje się tak:
(Swoją drogą to dopiero po wysłaniu tej pracy zorientowałam się, że powinno być tu jakieś krzesło...no ale termin był do wczoraj - tj.22.01.2017)

Wiem, że zdjęcie jest ciemne, to jasne nie chciało się załadować a zależało mi na tym aby wstawić post.

 Opis zadania (z bloga lilla lou):
Jeśli ktoś nie wiem o co chodzi to lilla lou organizuje takie wyzwania, na które można robić pracę i wygrywać nagrody.
W tym wyzwaniu chodziło o to, by narysować Clarissę, dziewczynę, która uwielbia kwiaty, pastelowe kolory, pisanie pamiętników i wiosnę. Jest nieśmiałą osobą, w kwestii mody również jest rozważna. Woli zdecydowanie lekkie pudrowe róże, rozbielone zielenie oraz koronkowe i tiulowe spódniczki. Jasne blond włosy najczęściej nosi rozpuszczone, lub zaplata w luźny warkocz. Ma niebieskie oczy. Lubi również wianki z kwiatów i nakrycia głowy. Całą kreację najczęściej podkreśla wstążką w talii oraz uroczą biżuterią (postarałam się Wam to trochę skrócić).

A przechodząc do pracy to:
Cała została wykonana kredkami polycolor (jak chcecie zrobię recenzję). Starałam się nadać tej pracy takiej jakby delikatności, ale nie wiem czy wyszło...
Skórę modelki robiłam nowym sposobem i.. już wiem, żeby więcej takiej nie robić.
Została wykonana dnia (o ile się nie mylę) 16 stycznia 2017
Poza tym stwierdzam, że ostatnio całkowicie opuściła mnie wena.
Jakbyście przy następnym takim poście chcieli jeszcze jakieś informacje odnośnie rysunku piszcie!
julka_k


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.