Przejdź do głównej zawartości

{Tak szczerze, to nie miałam pomysłu jak nazwać tego posta, więc niech będzie...} #najwyższaporanaposta

Cześć, no więc dziś post o...
(I jakie ja miałam inne zdjęcie wstawić do takiego tematu posta).

 No więc, najpierw chcę Was poinformować o tym, że ostatnio nie mam za dużo wolnego czasu, jest pełno rzeczy, które muszę zrobić i po prostu nie nadążam za pisaniem postów. A więc... myślałam długo jak pogodzić blog i... inne sprawy. Nie chcę usuwać bloga ani przestać na nim pisać ale z przykrością informuję, że posty mogą nie pojawiać się tak jak wcześniej, prawdopodobnie będa rzadziej bo się po prostu ze wszystkim nie wyrobię... tak może być do połowy lutego. Później postaram się wrócić do ''normalności''. Jeśli jednak coś jeszcze miałoby się zmienić to Was poinformuję od razu. Dziś nie chciałam publikować prawie, że pustego posta ale nie miałam czasu napisać nowego więc mam mały rysunek, o którym trochę opowiem. (Od razu informuję, że zdjęcia nie są najlepszej jakości).


Sorry, za ten cień.



(Tak, tak wiem, cudem świata to to nie jest). 
Jak już wyżej wspomniałam mam mało czasu, więc kiedy tylko znalazłam wolną chwilę, postanowiłam coś narysować ponieważ dawno tego nie robiłam. Jest to mój jeden z pierwszych rysunków wykonanych w pełni samemu, zazwyczaj rysowałam na obrysach lilla lou, więc chętnie posłucham Waszych komentarzy i rad.
Godzina powstania rysunku: od ok. 19:15 do 19:30, dnia 17-01-2017
(Za bardzo nie wiem jak to nazwać) Przybory : Cała praca została wykonana kredkami Koh-i-noor progresso (swoja droga, polecam je, jak chcecie zrobię recenzję).
(Co by tu jeszcze...?)
A! Jak chcecie SR tej pracy (w co wątpię) to piszcie w komentarzach. 
(Tak, jakby coś to tam do góry na włosach to są odrosty).

No, co do drugiego postu na ten tydzień to chyba wstawię pracę (tym razem dokładniej opiszę!) bo na weekend wyjeżdżam więc nie będę mieć czasu pisać posta.
Pa!
julka_k 
PS Wstawić to do recenzji czy nie? 
Jak zdążę to za rok zrobię post o prezentach na Dzień Babci i Dziadka, teraz to już trochę za późno.
 PPS Kiedy zaczynają/zaczęły się Wam ferie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.