Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE QUIZU ~ o mnie

Hej, dziś przychodzę z podsumowaniem quizu o mnie!
Odpowiedziało 7 osób (nie wiem czy to dobry, czy zły wynik - w sumie ostatnio też było 7 więc chyba to norma)...
Nie każdy odpowiedział na każde pytanie ale to tam...






 Na początek wyjaśnienie: za każde pytanie można było dostać maksymalnie 1 punkt, w niektórych pytaniach przyznawałam także 0,5 punktu.

No to zaczynamy!

Pierwsze pole było po to aby się podpisać, więc go tutaj prezentować. A moja teksty umieszczę pochyłą czcionką, jeśli przy któreś odpowiedzi są kreseczki (--------) to znaczy, że odpowiedź nie została udzielona.

1. Jak mam na drugie imię?

Prawidłowa odpowiedź: Nie mam drugiego imienia

Chocolate Monster: Eeee...  (0 pkt)

Chleb: Agata (0 pkt)
oliwkatop: --------- (0 pkt)
Em1401: --------- (0 pkt)
UWAGA: Nie masz 2 imienia (1 pkt)
Anna: Nie masz drugiego imienia (1 pkt)
Nina patalo 14: Nie mam pojęcia (0 pkt)

2. Czy posiadam zwierzę w domu? (Wiem to pytanie jest bez sensu...)



Tutaj każdy odpowiedział tak samo: tak.
Dlatego każdy dostaje po jednym punkcie za to pytanie.

3. Jeśli tak to jakie? I jak ma na imię?

Poprawna odpowiedź: Pies - Bruno

Chocolate Monster: Pies,na imię miał...hm...ten no...Coś na B....Bruno? (1 pkt)

Chleb: Pies Bruno albo Bajtek (0,5 pkt)
oliwkatop: pies (0,5 pkt)
Em1401: Masz psa Bruna (1 pkt)
UWAGA: Pies, Bruno (1 pkt)
Anna: Kot Melania (0 pkt)
Nina patalo 14: Psa Bruna (1 pkt)

4. Jak długo rysuję?
Poprawna odpowiedź: Tutaj chodziło o odpowiedź od roku, co prawda rysuję już od długiego czasu i ten czas wynosi więcej niż 3 lata, ale jak wcześniej powtarzałam takie ''projektowanie'' to od roku (no, wiecie każdy na pewno coś tam rysuje już od małego)...

Chocolate Monster: Od trzech lat. (0 pkt)

Chleb: Od roku  (1 pkt)
oliwkatop: Od trzech lat. (0 pkt)
Em1401: Od dziewięciu miesięcy. (0 pkt)
UWAGA: Od roku. (1 pkt)
Anna: od trzech miesięcy (0 pkt)
Nina patalo 14: Od roku (1 pkt)

5. Jaki był mój pierwszy szkicownik lilla lou?
Prawidłowa odpowiedź: Lilla lou Travel

Chocolate Monster: Chyba LillaLou Travel (1 pkt)

Chleb: Kawaii (0 pkt)
oliwkatop: ---------   (0 pkt)
Em1401: Lilla lou Travel (1 pkt)
UWAGA: Travel (1 pkt)
Anna: Chyba Street (0 pkt)
Nina patalo 14: Było w q&a...Lilla lou travel (1 pkt)

6. Kiedy założyłam bloga?

Prawidłowa odpowiedź: 13 listopada 2016

Chocolate Monster: 13 listopada 2016 (1 pkt)

Chleb: 17 stycznia 2015 (0 pkt)
oliwkatop: 13 listopada 2016(1 pkt)
Em1401: 13 listopada 2016 (1 pkt)
UWAGA: 22 października 2016 (0 pkt)
Anna: 2 lutego 2017 (0 pkt)
Nina patalo 14: 13 listopada 2016 (1 pkt)

7. Najpierw miałam lilla lou czy top model?

Prawidłowa odpowiedź: Top model

Chocolate Monster: Lilla lou  (0 pkt)

Chleb: Top Model (1 pkt)
oliwkatop: Lilla lou (0 pkt)
Em1401: Lilla lou  (0 pkt)
UWAGA: Lilla lou (0 pkt)
Anna: Nie wiem  (0 pkt)
Nina patalo 14: Lilla lou  (0 pkt)

8. Ile mam (swoich) prac w galerii lilla lou?

Prawidłowa odpowiedź: Ponieważ w ciągu ostatniego tygodnia wstawiłam 3 prace, czyli od odpowiedzi 88, 87 lub 86 trzeba było odjąć 2 ponieważ dwie prace w mojej galerii nie są moje - są mojej siostry

Chocolate Monster: A masz jakieś cudze? ;-; eee...To będzie ok.80?Tak z 85? (Jak już pisałam, tak mam jakiś cudze - 1 pkt)

Chleb: 92 (0 pkt)
oliwkatop: nie wiem, nie mam konta na ll (0 pkt)
Em1401: Yyy...86 (1 pkt)
UWAGA: 86 (1 pkt)
Anna: 109 (0 pkt)
Nina patalo 14: 86, 87, 88... (1 pkt)

9. Jakich postów jest na blogu najwięcej? (Wiem, wiem to pytanie również bez sensu ale musiałam dać coś łatwego żeby nie było, że są same trudne i nie da się zdobyć punktów)

Poprawna odpowiedź: Postów takich ogólnych (informacyjnych, organizacyjnych, myśli itp.)

Chocolate Monster: Postów takich ogólnych (informacyjnych, organizacyjnych, myśli itp.) (1 pkt)

Chleb: Szycie (0 pkt)
oliwkatop: Postów takich ogólnych (informacyjnych, organizacyjnych, myśli itp.) (1 pkt)
Em1401: Postów takich ogólnych (informacyjnych, organizacyjnych, myśli itp.) (1 pkt)
UWAGA: Postów takich ogólnych (informacyjnych, organizacyjnych, myśli itp.) (1 pkt)
Anna: SR/tutoriale (0 pkt)
Nina patalo 14: Postów takich ogólnych (informacyjnych, organizacyjnych, myśli itp.) (1 pkt)

10. Ile postów wstawiłam w marcu 2017?

Poprawna odpowiedź: 14

Chocolate Monster: 14?  (1 pkt)

Chleb: 20 (0 pkt)
oliwkatop: 30? (0 pkt)
Em1401: 14 (1 pkt)
UWAGA: 12 (0 pkt)
Anna: 40 (0 pkt)
Nina patalo 14: ???14??? (1 pkt)
Jejku, aż się zdziwiłam, że aż tyle poprawnych odpowiedzi...(Co Wy, wszystkie posty na blogu liczycie? xd)

11. Jakiego miałam avatara na lilla lou przez październik, listopad, grudzień i styczeń?

Poprawna odpowiedź: sowa (dokładnie biało-czarna ale ta informacja nie była wymagana)

Chocolate Monster: Egh...Wydaje mi się, że sowę (1 pkt)
Chleb: Mysz komputerową (0 pkt)
oliwkatop: nie (0 pkt)
Em1401: Nie wiem...Może sowę? (1 pkt)
UWAGA: sowa (1 pkt)
Anna: Pocztówkę (0 pkt)
Nina patalo 14: Może sowę? Jakieś zwierzę (1 pkt)

12. W ilu konkursach (na lilla lou) wzięłam udział?

Poprawna odpowiedź: 9 (konkurs w kwietniu nie był brany pod uwagę, ponieważ właśnie trwał i pracę na niego wstawiałam chyba dopiero ok. 27) I tutaj pójdę Wam na rękę: jeśli ktoś pomylił się o 1 to dostaje pół punktu (ogółem bym tego nie dawała, ale że mało osób znało odpowiedzi to punktuję nawet odpowiedzi bliskie prawdziwej)

Chocolate Monster: Chyba 7 ;-; (0 pkt)

Chleb: 14 (0 pkt)
oliwkatop: 2 (0 pkt)
Em1401: 10 (0,5 pkt)
UWAGA: 8 (0,5 pkt)
Anna: Chyba 16 (0 pkt)
Nina patalo 14: Od lipca??? No to w 10??? (0,5 pkt)

13. Od kiedy jestem na stronie lilla lou?

Poprawna odpowiedź: punktowałam odpowiedzi od lipca lub od 10 miesięcy

Chocolate Monster: 7 msc? (Ej, ja tu jestem od zadawanie pytań! xd - 0 pkt)

Chleb: Od 2 lat (0 pkt)
oliwkatop: ------------- (0 pkt)
Em1401: Jesteś od konkursu sweet girl czyli...lipiec. (1 pkt)
UWAGA: Od roku (0 pkt)
Anna: Od 3 lat (0 pkt)
Nina patalo 14: Pisałam... Od lipca (1 pkt)

14. Ile konkursów (lilla lou) wygrałam?

Poprawna odpowiedź: Niestety, czysta prawda jest taka, że żadnego.

Chocolate Monster: Żadnego chyba ;-; (1 pkt)

Chleb: 1 (0 pkt)
oliwkatop: 2  (0 pkt)
Em1401: ...3 (0 pkt)
UWAGA: zero (1 pkt)
Anna: 10 (0 pkt)
Nina patalo 14: ...4 (0 pkt)

15. Ile łącznie zrobiłam dedyków?

Poprawna odpowiedź: 1 i była to akurat dedykacja dla Chocolate Monster(jak mam to odmienić?)

Chocolate Monster: O ja...Gdzieś z 57? (Przez chwilę zastanawiałam się nawet czy tam między 5 a 7 miał być myślnik, jednak i tak byłaby to zła odpowiedź - 0 pkt)

Chleb: 10 (0 pkt)
oliwkatop: -------- (0 pkt)
Em1401:(0 pkt)
UWAGA: zero (0 pkt)
Anna: Chyba 4 (0 pkt)
Nina patalo 14:(0 pkt)

16. Czy wcześniej (przed wytworkami) miałam innego bloga?

Poprawna odpowiedź: Nie

Chocolate Monster: Nie (1 pkt)

Chleb: Może (0 pkt)
oliwkatop: Nie (1 pkt)
Em1401: Nie (1 pkt)
UWAGA: Nie (1 pkt)
Anna: Tak (0 pkt)
Nina patalo 14: Nie (1 pkt)

17. Jaki mam kolor włosów?

Poprawna odpowiedź: Brązowe

Chocolate Monster: Brąz? (1 pkt)

Chleb: Rude (0 pkt)
oliwkatop: blond (0 pkt)
Em1401: Brązowe (1 pkt)
UWAGA: Brązowe (1 pkt)
Anna: Rudy (0 pkt)
Nina patalo 14: Brązowy (1 pkt)

18. Jakiego koloru są moje oczy?

Poprawna odpowiedź: Niebieskie

Chocolate Monster: Brązowe (0 pkt)

Chleb: Zielone (0 pkt)
oliwkatop: Kilka kolorów pomieszanych razem (0 pkt)
Em1401: Niebieskie (1 pkt)
UWAGA: Piwne (0 pkt)
Anna: Kilka kolorów pomieszanych razem (0 pkt)
Nina patalo 14: Niebieskie (1 pkt)

19. Jakie nie są moje włosy (długość)?

Poprawna odpowiedź: Tutaj punktowałam różne odpowiedzi, ponieważ w pytanie jest jakie nie są moje włosy, to wszystkie prócz odpowiedzi średnie są punktowane (z początku chciałam również nie zaliczać odpowiedzi krótkie ale nie dla wszystkich krótkie znaczy to samo).

Chocolate Monster: 40-metrowe xD (1 pkt)

Chleb: Krótkie (1 pkt)
oliwkatop: do ramion (Szczerze mówiąc, chwilę zastanawiałam się czy zaliczyć tę odpowiedź; z jednej strony mam włosy mniej więcej do ramion, z drugie są kilka cm za ramiona więc do ramion nie są, w końcu jednak jej nie zaliczam - 0 pkt)
Em1401: Twoje włosy są 5 cm za ramiona a nie są...chwila, co??? (0 pkt)
UWAGA: Długie (1 pkt)
Anna: Długie (1 pkt)
Nina patalo 14: Za ramiona 5 cm (0 pkt)

20. Jaki post robiłam?

Poprawna odpowiedź: Oczywiście, że 20 faktów o mnie, po prostu musiałam zrobić coś prostego.

Chocolate Monster: 20 faktów o mnie  (1 pkt)

Chleb: 150 faktów o mnie (0 pkt)
oliwkatop: 30 faktów o mnie (0 pkt)
Em1401: 20 faktów o mnie (1 pkt)
UWAGA: 20 faktów o mnie (1 pkt)
Anna: Nie wiem... (0 pkt)
Nina patalo 14: 20 faktów o mnie (1 pkt)

21. Kiedy obchodzę urodziny?

Poprawna odpowiedź: 9 marca
Z początku chciałam dawać punkty chociaż za prawidłowy miesiąc, jednak okazało się, że większość osób go zna dlatego przyznawałam 1 punkt za poprawny miesiąc i dzień...

Chocolate Monster: Marzec...9 marca? (1 pkt)

Chleb: 12 marca  (0 pkt)
oliwkatop: --------  (0 pkt)
Em1401: 04.03 czyli 4 marca  (0 pkt)
UWAGA: 9 marca (1 pkt)
Anna: 17 czerwca  (0 pkt)
Nina patalo 14: W marcu...Poczekaj gdzieś o tym było...Nie pamiętam 14 (0 pkt)

22. Wolę wypić szklankę oleju czy zjeść styropian?

Dostałam raz takie pytanie do q&a (o ile się nie mylę od CarolinaLou) i wtedy odpowiedziałam, że gdybym była głodna pewnie zjadłabym styropian popijając olejem.

Chocolate Monster: Olej?   (0 pkt)

Chleb: Styropian  (0 pkt)
oliwkatop: ----------  (0 pkt)
Em1401: Zjeść styropian i popić olejem.  (1 pkt)
UWAGA: szklanka oleju  (0 pkt)
Anna: zjeść styropian  (0 pkt)
Nina patalo 14: Jak byś była głodna to zjesz styropian i wypijesz olej (1 pkt)

23. Jakiego jestem znaku zodiaku?

Poprwane odpowiedź: Ryby (spodziewałam się więcej trafnych odpowiedzi, między innymi dlatego, że jeśli ktoś już wiedział, że mam urodziny w marcu - a z tych co znali tę informację, wiedzieli nawet, że są one na początku marca - mogli bez problemu zobaczyć jaki znak zodiaku przypada na dany miesiąc, poza tym było to nawet w 20 faktów o mnie)...

Chocolate Monster: Ryby (1 pkt)

Chleb: Ryby (1 pkt)
oliwkatop: baran (0 pkt)
Em1401: Nie wiem (0 pkt)
UWAGA: Ryby (1 pkt)
Anna: ryby (1 pkt)
Nina patalo 14: Skorpion??? (0 pkt)

24. Czego nienawidzę jeść?

Poprawna odpowiedź: Tutaj mieliście ''pole do popisu'' jeśli czytaliście 20 faktów o mnie i komentarze pod nim to było jasne, że w tym pytaniu chodzi o odpowiedzi takie jak: szynki, kiełbasy, ziemniaki, kebaba - jak pisałam, zjem go bo jest na obiad ale jakoś szczególnie go nie lubię (nawet mogę dodać, że również nie lubię sera żółtego z dziurami, ogórków małosolnych, czarnych oliwek - naprawdę sporo się tego znajdzie)

Chocolate Monster: Szynek i kiełbas? ;-; (1 pkt)

Chleb: Marchewek (0 pkt)
oliwkatop: ------ (0 pkt)
Em1401: Ziemniaków (1 pkt)
UWAGA: Wielu rzeczy. (To poniekąd jest prawda, ale mi chodziło tutaj o wypisanie przynajmniej jednego jedzenia - 0 pkt)
Anna: Czekolady (0 pkt)
Nina patalo 14: Ziemniaków (1 pkt)

Wyniki końcowe:

Chocolate Monster: 16/24 (67%)
Chleb: 5,5/24 (23%)
oliwkatop: 4,5/24 (19%)
Em1401: 15,5/24 (65%)
UWAGA: 15,5/24 (65%)
Anna: 4/24 (17%)
Nina patalo 14: 16,5/24 (69%)
Muszę przyznać, że pomiędzy niektórymi osobami ''walka'' była bardzo wyrównana.

UWAGA, WYNIKI ULEGŁY ZMIANOM!

Ponieważ pewna osoba wypełniła quiz dwa razy, wyliczyłam średnią z jej dwóch rozwiązań quizu, przez co dotychczasowe wyniki uległy zmianom. Tutaj prezentuję już zmienione wyniki. Podium:
1. Chocolate Monster i Em1401 (Nina patalo 14)
2. UWAGA
Trzeciego miejsca nie ma, różnica była tak duża, iż uznałam, że nie zasługuje na podium.
Gratuluję!
Dobra, teraz mam do Was pytanie (w sensie do osób, które zdobyły 1, 2 lub 3 miejsce) w ramach nagrody (bo nie robię rzeczowych) zależy Wam na jakiś dedykacjach czy uznajemy ten quiz za zabawę, bez nagród?
W razie zażaleń, odwołań i pytań w sprawie oceniania/przyznawanie punktów zapraszam do komentarzy.
Na odpowiedzi w sprawie nagród, czekam do piątku.
Na koniec chciałabym jeszcze serdecznie podziękować za udzielenie odpowiedzi.
To pa!
julka_k

PS Bardzo przepraszam za czcionkę ale chyba mam po prostu pecha do podsumowań z ankiet - jeśli ktoś wie jak rozwiązać taki problem, to będzie mi bardzo miło jeśli będzie się chciał podzielić nim razem ze mną.
Eh...przez tę czcionkę, aż wstyd mi to publikować...

Komentarze

  1. Nie jestem pewna, czy dobrze to wytłumaczę, ale na bloggerze, gdy piszesz post jest taki znaczek [obok cudzysłowie] jakby podkreślonego i przekreślonego T, i żeby wyłączyć formatowanie tekstu z formularzy google, musisz zaznaczyć tekst i kliknąć właśnie ten znaczek. Miałam ten sam problem kiedyś ;-;
    Acha, i tak z ciekawości - kilka miesięcy temu zaczęłam robić też coś w rodzaju quizu o sobie, nie publikowałam go jeszcze [jestem leniwa, wolno powstaje ;-;], i chcę się upewnić, czy nie będzie dla Ciebie problemem, jeśli kiedyś umieszczę go na blogu? [no naturalnie pytania są o mnie, ale to chyba jasne ;-;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę - uratowałaś mnie!
      Co prawda tego postu już nie zmienię (musiałabym na nowo odpowiednio zastosować kolory a przyznam szczerze, że teraz nie mam na to czasu), ale w następnych postach na pewno mi się przyda.
      Jasne, nie mam z tym żadnego problemu (to znaczy, jeśli pytania nie będą identyczne).
      Pozdrawiam julka_k

      Usuń
  2. Moja odpowiedź z 57 xD Jej,jestem druga ^^ Mi nie zależy na dedykacjach ;) Wystarczy że jedyna ,którą zrobiłaś (nie,nie 57 xd) była dla mnie.I nie musisz pisać mojego całego nicku.Choco starczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zaskoczyła mnie tak tamta odpowiedź, a różnica punktów jest wprost minimalna. Wiem, jednak nie wiedziałam czy reszta czytelników wie o Twoim zdrobnieniu, a co do dedykacji to jeśli chcesz to nie ma problemu, jestem też otwarta na sugestie innych wygranych więc jeśli masz jakiś pomysł - pisze śmiało!
      Jak nie chcesz dedykacji, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad i wstawić na blogu?

      Usuń
    2. Wywiad może być ^^ (tzn.po tym jak się unormują wyniki)

      Usuń
    3. Dzięki Tobie się unormowały!
      Teraz jesteś na pierwszym miejscu więc nie ma problemu pytanie prześlę Ci niedługo przez pocztę lilla lou.

      Usuń
  3. Chciałabym żeby była dedykacja, a może zrobisz jedną dla wszystkich??
    Nina Patalo 14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że inni i Ty chcecie to jako zabawę. Mi właściwie obojętnie:-)
      Nina Patalo 14

      Usuń
    2. Jasne, z przyjemnością wykonam pracę, jednak muszę Cię poinformować, że nie jestem profesjonalistką w rysowaniu i nie pojawi się ona jutro - jak zapewne wiesz, wolne się kończy. Porozmawiam jeszcze z innymi osobami z podium i ustalę czy zrobię dedykację tylko dla Ciebie, czy dla wszystkich. Mimo to, jest to dobry pomysł i dziękuję za radę. Jeśli mogę wiedzieć, posiadasz może konto na stronie lilla lou - jeśli je masz i chcesz, mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad, który później pojawiłby się na blogu?

      Usuń
    3. (jeśli nie chcesz tego czytać wysłałam też przez lilla lou)
      Rozwiązałam quiz 2 razy możesz tego nie uznać:-( jeśli będziesz chciała uznać na lilla lou znajdziesz mnie jako em1401
      em1401 - Nina patalo 14

      Usuń
    4. No, dobra...Muszę przyznać, że nieco mnie tym zaskoczyłaś...

      Usuń
  4. XD Ach, te moje wyniki... Słaba ta moja pamięć, bo czytałam Q&A itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nic złego! Nie zabroniłam korzystać z takich tekstów czy podpowiedzi, po prostu nie ogłosiłam tego oficjalnie, kto był na tyle sprytny mógł do woli z nich korzystać.

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.