Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE ANKIETY #3 i Q&A - 3 000 wyświetleń

Heeeej...(osłabł mi entuzjazm)
Po długiej i męczącej wojnie z czcionką - swoją drogą w końcu przez przypadek wszystko usunęłam i musiałam pisać na nowo - przychodzę do Was z podsumowanie ankiety...






(Z góry przepraszam za jakieś niedociągnięcia i różne wielkości czcionek, niestety nic więcej nie udało mi się zrobić ale mam nadzieję, że się odczytacie).

W sumie odpowiedzi udzieliło 7 osób jak i również 7 zadało pytania. 
Najpierw Wasze odpowiedzi na pytanie ''Które posty najbardziej Wam się podobają?''


Eee..Zależy .Jedne danej tematyki są lepsze 

inne bardzije podobają mi się innej



Lubię recenzje.



Najchętniej czytam posty, w których opisujesz 
idiotyczne zachowanie niektórych osób :)


Nie wiem, dużo czytam xd

No.... Nie wiem ;-; te fajniejsze są trochę od 

MadCalanchoe

Wszystkie

Jak zawsze tego typu pytaniach odpowiedź jest niejednoznaczna i nadal nic mi nie mówiąca...

Teraz dopiero widzę, jakie bez sensu zadałam pytanie...Przecież każdy ma inny gust, lubi co innego więc i podoba mu się co innego...Ale i tak dzięki za odpowiedzi...



Teraz czas na pytanie od Was.

Łącznie dostałam 25 pytań.

1. Lubisz świnki morskie?

Sama nie posiadam...ale moja koleżanka je ma...według mnie są okey ale...nie odczuwam aż tak wielkiej potrzeby aby trzymać...Poza tym mam już psa.

2. Jak chciałabyś mieć na imię?

Eee... Mam na imię Julia i to mi chyba na razie wystarcza, chociaż podoba mi się też imię Agnieszka...

3. Masz jakieś zwierzęta? Jak tak, to jakie?
Tak, mam psa a konkretnie to Berneńskiego Psa Pasterskiego, imieniem Bruno...

4. O czym marzysz?

Ciężkie pytanie...chciałabym nadal rozwijać się w swojej pasji...

5. Lubisz tańczyć?

Tak.

6. Masz rodzeństwo? 

Mam, młodszą siostrę (chyba nawet mam w galerii kilka jej prac...).

7. Nie zamierzasz porzucić bloga? Nie?

Nie.
Nie zamierzam bo...po prostu nie zamierzam, lubię go pisać i sprawia mi to przyjemność i...jest to dla mnie pewien rodzaj odpoczynku i..wiem, że tak mogę pomóc sobie jak i innym.
(Szczere mówiąc to na początku myślałam, że to było tak złośliwie w stylu ''Nie zamierzasz porzucić bloga? Nadal będziesz go pisać...? Po co? Kiedy w końcu dasz sobie spokój?'' itp. Mam nadzieję, że to nie miało mieć takiego znaczenia...)

8. Wolałabyś zjeść styropian czy wypić szklankę oleju?

Ale...oleju to jakiego? Takiego kuchennego typu z bazylią, z chili, rzepakowy...? Czy takiego np. do drewna...? I ile tego styropianu? Gdybym głodowała to chyba zjadłabym styropian, który popijałabym olejem...

9. Jak zrobić ankietę na blogu? xD

Znaczy jak korzystam z usługi google a potem wstawiam do posta...

10. Czy znasz jakieś stowarzyszenie pomocy zwierząt?np.SPŚM,SPK itp.

Powiem tak: Nie toleruję przemocy wśród zwierząt, porzucania ich, złego traktowania itp. Ale nigdy nie szukałam jakiś stowarzyszeń...więc nie, raczej nie...

11. Podaj 3 blogi, które najbardziej lubisz.

Nie, nie podam.
Ja nie mam ulubionych blogów, są posty, które podobają mi się bardziej ale nie całe blogi, na niektórych odpowiada mi tylko wygląd, na innych spodoba mi się jeden post - reszta już nie... Jeszcze gdzie indziej posty będą fajne ale błędy ortograficzne wypalą mi oczy...

12. Jaki jest Twój ulubiony zespół/wokalista? Ulubiona piosenka?

Tutaj sprawa wygląda tak samo jak z blogami.
Nie mam ulubionych wokalistów bo to chyba niemożliwe aby podobały mi się wszystkie piosenki jednego wykonawcy...
A ulubiona piosenka się ciągle zmienia; np. ostatnio ciągle słucham tych:











13. Jakimi kredkami rysujesz?
Najczęściej używam KIN polycolor, rzadziej KIN progress (chcecie recenzję?) i KIN mondeluz...Czasami jeszcze Promarkerów... i różnych innych rzeczy...

14. Jakie jest Twoje artystyczne marzenie?
Chyba takie aby nauczyć się wytrwałości i dążenia do celu...

15. Mieszkasz w domu czy w bloku?

W domu.

16. W jakim województwie mieszkasz?

W województwie wielkopolskim.

17. Gdybyś w jakiś niewiadomy sposób weszła w posiadanie lemura (xd) to jakbyś go nazwała?

Chyba po prostu lemur...albo tak, jakie imię by według mnie pasowało do jego wyglądu...




18. Lubisz psy? Jaką rasę?

Lubię...znaczy są rasy, które podobają mi się bardziej ale... nie dzielę psów na ''ładny'' i ''brzydki''...

19. Zrobisz recenzję mózgu?Specjalnie dla niektórych podaj też zastosowania xD. ~Choco

A wiesz...da się, ostatnio miałam w szkole tydzień dla mózgu więc...?

20. Ile razy dziennie jesteś na LillaLou?

Dużo, co prawda nie liczę ale jeśli nie mam całego tygodnia zapracowanego to od 2 do nawet 13... (coś takiego)

21. Przyjemnie pisze Ci się tego bloga, czy robisz to "z przymusu"? Bo jest naprawdę ciekawy :)

(A dziękuję^^)
A jak myślisz?
--------------------------
Tak przyjemnie, niby po co miałabym go pisać na siłę? 
Żeby tracić swój czas i mieć kłopoty z wymyśleniem nowych tematów postów?

22. Jaki jest twój ulubiony kolor, owoc i sport? ~~ crl ;3

Ulubiony kolor: Nie mam ulubionego...
Ulubiony owoc: Borówki, banany, czerwone porzeczki i maliny...
Ulubiony sport: Siatkówka, badminton, tenis i jazda konno...

23. Kogo znanego chcesz spotkać?

Chyba...nikogo... No bo po co mam spotykać taką osobę?
Nie spełni moich marzeń, więc...
Poza tym i tak by mnie nie znała...

24. Jaki masz kolor włosów?

Moje włosy są brązowe.

25. Lubisz jeść?

To zależy co miałabym jeść...
Jeśli coś jest dobre to chętnie zjem ale...nigdy nie miałam tak, że np. z nudów jem, bo to moje ulubione zajęcie...itp.




Teraz coś o 3 000...

A więc wybiły dokładnie 17.03 czyli...w dzień urodzin mojego psa... 
Około godziny 17:35...
Od założenia bloga zajęło to około czterech miesięcy...
Od uzbierania poprzednich 2 000 tysięcy zajęło to około jednego miesiąca...
No, a teraz oficjalnie:
Dziękuję Wam!
Bo nawet nie wiecie, ile znaczą dla mnie te trzy tysiące...
Dla mnie jest to po prostu nie do zrozumienia, że blog ten zdobył już 3 000 wyświetleń... Są osoby, które czytają to co ja tu piszę i chcą czytać nadal...
A, skoro już przy temacie dziękowania (który swoją drogą dość często się ostatnio powtarza) to dzięki za kolejne głosy na mnie na PM^^

Na koniec pomyślałam, że nominuję jakieś blogi do LBA (co prawda nie nominuję aż 11 blogów ale...)

A więc nominowane przez mnie zostają:

http://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/

http://julalou.blogspot.com/
http://enkastyle.blogspot.com/
http://wiktoriaz1art.blogspot.com/
http://creativeandmagicanddraw.blogspot.com/
http://mylifemydraw.blogspot.com/
http://nikart-bloguje.blogspot.com/
http://sweetdreamscn.blogspot.com/
http://crazy-dreamer-mysterious.blogspot.com
http://galaxygirlon.blogspot.com/

Pytania dla nominowanych (nie chciało mi się pisać każdemu z osobna):


1. Co byś zrobiła, gdyby do Twojego pokoju wbiegła cała banda psów rasy husky?

2. Twoje jedno zdanie na temat kotów.
3. Ulubiony smak lodów?
4. Gdybyś była na konkursie w okolicach Paryża i w tym samym dniu byłby konkurs (najwyższy etap) i dzień otwarty w Disneylandzie, a jutro miałabyś już wyjeżdżać, to gdzie byś poszła?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Jakiego koloru są Twoje oczy?
7. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą na więcej niż 2 tygodnie (ale nie sumując tylko jako jeden wyjazd)?
8. Jak długie są Twoje włosy?
9. Jak masz na drugie imię?
10. W której części Polski mieszkasz?
11. Czy dobrze się uczysz?



Proszę o potwierdzenie zrobienia nominacji, na blogu (w komentarzy) lub przez ll.

Jakby ktoś również chciał mnie nominować to śmiało!


Piszcie co sądzicie o takich postach?

Pa!
julka_k 
PS Piszcie co sądzicie na temat tego wyglądu bloga?

PPS Jeszcze raz bardzo przepraszam za czcionkę, męczyłam się z tym jedynym postem długi czas, próbowałam przez kilka dni ale się niestety nie udało, zależało mi aby go opublikować także w nie najlepszej wersji ale jest, postaram się aby przy kolejnych podsumowaniach q&a nie było takich niedogodnień...Ale nie mogłam odpuścić sobie tego posta...

Komentarze

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.