Przejdź do głównej zawartości

Post Organizacyjny

Hej, dziś odbiegamy trochę od poważnych tematów i piszę do Was tak bardziej organizacyjnie.
Jak być może zauważyliście bloga na chwilę obecną posiada około 2 900 wyświetleń, a to znaczy, że...






Już niedługo będzie 3 tysiąc!
Myślałam trochę co mogłabym zrobić, ale doszłam do wniosku, że nie będę wiedzieć jeśli was o to, nie zapytam...
Tak więc, już oficjalnie, teraz się Was pytam:
Czy chcecie żebym zrobiła coś na 3 000?
Nie wiem, może to być q&(wiem dziwny ten znaczek w tej czcionce)a, jakieś fakty, challenge (tak się składa, że zostałam nominowana aż do dwóch, więc może...).
Piszcie jakie macie pomysły i co byście chcieli?
A może nic, nie chcecie?
Napiszcie co sądzicie?
Tak...
Niżej znajduje się ankieta, w której jeśli chcecie q&a to możecie już pisać pytania...
A byłoby naprawdę super, gdybyście odpowiedzieli na pytanie, jakie posty najbardziej Wam się podobają, jakie najbardziej lubicie czytać...co prawda była kiedyś już taka ankieta na blogu, ale od tego czasu trochę się zmieniło, więc napiszcie!




Tego słuchałam jak pisałam posta, więc możecie też posłuchać przy odpowiadaniu na (tę jakże krótką) ankietę...










To chyba...tyle...
Oczywiście, jeśli nie chcecie q&a to możecie pisać w komentarzach (lub również przez ankietę) co byście chcieli...
Pa!
julka_k

PS Może zaważyliście, dodałam nową stronę do bloga (OPINIA), jest to taki jakby kontakt ze mną... tam, znajduje się ankieta, dzięki której możecie przesłać swoje pytania i itp.
PPS Oczywiście jeśli chcecie może wypełnić np. dwa razy tę ankietę, jak macie tyle pytań...

Komentarze

  1. Wszystkie z pomysłów mi się podobają.Możesz też wymyśleć własny challenge:D
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym to zrobiła, ale niestety nie mam głowy do takich pomysłów...może, kiedyś, jak coś wymyślę to zrobię ale...narazie nie odczuwam takie potrzeby.
      Pozdrawiam julka_k
      PS Ale tak w tajemnicy mogę zdradzić, że mam już pewien plan (co prawda na daleką przyszłość) na 5 000...

      Usuń
  2. Co do challenge'ów, to u mnie na blogu post na ten temat ^^ Lubię ankietttty :3

    CrL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.