Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE LUTEGO 2017 + RECENZJA

Hej, dziś tak ''króciutko'' podsumowanie lutego.








W lutym:
- było 795 wyświetleń,
- było wstawionych 15 postów (wraz z jakimiś bardziej informacyjnymi),
- blog zdobył kolejnego jednego obserwatora,

Ponieważ to podsumowanie wyszło bardzo krótkie, dołączyłam do niego recenzję kleju, jak to padło w ankiecie xd. Nie do końca wiedziałam jaki klej mam zrecenzować więc wybrałam magic.

Klej firmy Magic, jest bardzo znanym klejem, więc sądzę, że każdy z Was go zna i już nie raz ten klej uratował bądź popsuł życie. Teraz zacytuję Wam informację na opakowaniu kleju ''płynnego'' (tego w tubce) od producenta.
 ''POTRZEBY:
- w domu, 
- introligatorni szkolnej, 
- do klejenia grzbietów książek,
- w pracowni artystyczno-plastycznej,
- do klejenia w pionie brył geometrycznych np. walec, ostrosłup, ikebany, 
- w modelarni do klejenia drewna, kasetonów, papieru, korka, tkaniny, ceramiki, folii aluminiowej, puzzli i magicznych modeli puzzlowych oraz styropianowych,
- do klejenia kryształowych salaterek i wazonów zabytkowych rozbitych na części''

Trochę tego jest, szczerze potwierdzić mogę jedynie: w domu (cokolwiek autor miał na myśli), w pracowni artystyczno-plastycznej, klejenie drewna (w pewnym sensie, w każdym bądź razie wykałaczki skleja), papieru. Innych nie próbowałam, więc przyznać racji nie mogę, ale nie wykluczam. 
Co prawda nie próbowałam skleić styropianu (itp.) ale...szczerze mówiąc nie wydaje mi się aby ten klej sobie poradził...ale to tylko moje zdanie...
Producent zapewnia nas także o tym, że klej staje się przezroczysty i elastyczny po wyschnięciu...cóż, przezroczysty się robi na pewno...elastyczny...to zależy w jakim sensie...

Kle w sztyfcie posiada około 20 g (jak pisze na opakowaniu), natomiast w płynie pisze, że tubka ma ok. 45 gramów.

Tubki z klejem płynnym(?) mogą mieć jedną z dwóch rodzai...(?) tego czegoś czymś się ten klej wyciska.
A więc dostępne są:



Istnieje także klej w sztyfcie:




Trzeba przyznać, że klej dobrze skleja ze sobą rzeczy itp. 
Jeśli chodzi o minusy to posiadam 3 wady tego kleju, które zaobserwowałam:
- klej w sztyfcie jest... klejący (jeśli mogę tak powiedzieć) i jak chcesz np. skleić ze sobą dwie bibuły to istnieje dużo ryzyko, że bibuły, krepy się podrą (rozumiecie o co chodzi?), że jak się coś klei klejem to ten klej jest tak klejący (wiem, masło maślane xd), że jeśli nie zrobisz tego dobrze to może Ci się podrzeć kartka,

- w klejach ''płynnych'' często tubki się drą i masz dziurę, przez którą tracisz dużo kleju, firma magic robi po prostu złe opakowania do klejów ''płynnych'',

- kiedy raz wyciśniesz klej ''płynny'' to zaraz będziesz mieć obklejone całe miejsce pracy, klej sprawia wrażenia jakby nigdy się kończył, po prostu masa kleju wydostaje się z tubki po otwarciu go co przeszkadza również w nałożeniu i zakręceniu zakrętki,

Co do opakowania to dzięki czerwonemu kolorowi bardzo zwraca naszą uwagę, ten ''duch-czarodziej'' również posiada swój powód bycia tam (a ja ten powód odkryłam dosłownie przed chwilą) związany z ''magicznymi umiejętnościami'' kleju jak i nazwą firmy.

Mimo wszystko jest to na pewno jeden z lepszych klejów szkolnych, poza tym jest praktycznie wszędzie dostępny (no, może nie w aptece xd) a jego cena wynosi od 2zł do 5zł.

Tak dla ciekawostki: firma Magic produkuje również własne kredki ołówkowe, niestety nie miałam okazji ich przetestować.


No to koniec!
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.