Przejdź do głównej zawartości

~ZMIANY~

Hej...właśnie zaczęłam czytać nową książkę (być może kiedyś zrobię jej recenzję), która opowiada o dziewczynie, która na swoim blogu dzieli się swoimi przeżyciami anonimowo...I mimo, że przeczytałam dopiero pierwsze dwa rozdziały to zdałam sobie z sprawę z tego, że...






Kiedy chciałam zacząć pisać bloga...chciałam dzielić się swoimi przemyśleniami, emocjami, wypowiadać się i również połączyć to z rysowaniem...i czytając tę książkę, doszłam do wniosku, że wcale nie spełniłam swojego ''marzenia''...

Próbowałam pisać różne posty i wydawało mi się, że sprawia mi to przyjemność...ale nie do końca tak było, nigdy nie chciałam pisać na blogu szukając wyjaśnień, odpowiednich słów...

I mimo, że jest to drugi post w tym samym dniu to, po prostu muszę go opublikować, poczułam, że jest on bardzo ważny i nie może czekać do jutra... Chciałam pokazać to co czuję i to co mam do powiedzenia...
I teraz już wiem, że wcale tego nie zrobiłam, owszem były posty z moją opinią i tak, nadal blogowanie sprawia mi przyjemność ale czuję...że nie spełniam się w tym, nie piszę tego co naprawdę chciałam pisać kiedy zastanawiałam się nad tworzeniem bloga...

Nie zamierzam zrezygnować z bloga...zamierzam go trochę zmienić...

(cytat z książki) ''Dlatego postanowiłam założyć bloga - żeby mieć miejsce, w którym będę mogła pisać dokładnie to, co chcę, kiedy chcę i tak, jak chcę'''

Tak więc, od teraz postanowiłam zrobić zmiany na blogu...zostanę przy tamtych postach ale zamierzam dodawać nowe, może trochę krótsze ale takie, w których będę opisać swoje przeżycia, emocje, uczucia i być może będę również opisywać swoje dni...wypowiadać się na różne tematy i starać się pomagać innym, doradzać, pisać jak sama sobie radzę z pewnymi rzeczami.

Mam nadzieję, że to co zacznę tu pisać przyda Wam się, jak i mnie... Znów poczuję to uczucie, kiedy wiesz, że się spełniasz... Zrozumiesz, że to co robisz jest potrzebne i przydatne...
To chyba tyle...
W razie jeszcze jakichkolwiek pytań na temat zmian to zapraszam do skorzystania z opcji pisania komentarzy...
julka_k
PS Więcej postaram się nie publikować kilku postów w jeden dzień.
PPS Nie ma to jak pisać posta, kiedy musisz się uczyć...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.