Przejdź do głównej zawartości

Hejka...

Hejka, a więc podsumowanie jeszcze nie będzie bo nadal walczę z czcionką - swoją drogą możliwe, że post będzie niedociągnięty i będą pomieszane wielkości czcionek, także z góry przepraszam - ale piszę tutaj bo jak zauważyliście zmieniłam design bloga na niebieski jak to taka odpowiedź padła w poprzedniej ankiecie..
Także, teraz proszę Was o komentarze, w których wypowiecie się na temat tego wyglądu, co do designu bloga to pewnie zmieni się ponownie za jakiś czas i wtedy znów będę wdzięczna za wszystkie opinie...
To pa!
julka_k

PS Gdyby ktoś z Was miał podobny problem z czcionką (w sensie: zaznaczam tekst posta - w wersji roboczej - ustawiam czcionkę domyślną i dużą i klikam zapisz, potem wchodzę w podgląd lub wychodzę z posta i wchodzę ponownie i zmiany te nie są zapisane...) i wiedział jak sobie z nim poradzić to byłabym naprawdę bardzo wdzięczna za każdą poradę.
PPS (Zapomniałam...ale ciii...) Co prawda nie wiem czy ta osoba to czyta, ale chciałabym jej serdecznie podziękować za ten jeden głos na mnie w ankiecie na PM...(odezwij się jak to czytasz...)

Komentarze

  1. Mam ten problem prawie zawsze :( Albo że jest czcionka normalna w roboczej a blogger robi mi z tego jakimś cudem najmniejszą :/ U mnie zwykle działa walenie w komputer i próbowanie 1000000 razy lub otworzenie bloggera na innym urządzeniu/po ponownym uruchomieniu komputera :P

    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, zazwyczaj nie miałam z tym większych problemów ale ten jedyny post z podsumowaniem to jakaś maskara, próbowałam na różnych urządzenia i nadal nic, spróbuję ponownie włączyć i zobaczymy...Jakbym znalazła jakiś sposób na to, to się odezwę... widać, że nie tylko ja mam z tym problem...
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru julka_k

      Usuń
  2. Ja na Ciebie kochana zagłosowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam problemy ze czcionką gdy kopiuje skądś tekst.Żeby czcionka byłp ok muszę przelisywać
    Ps.jo tyż głosowana na Ciebie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja kopiowałam odpowiedzi ankiety...Dzięki za poradę i bardzo dziękuję za głos^^
      Pozdrawiam julka_k

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.