Przejdź do głównej zawartości

~ Prośba ~

Hej, piszę bo mam do Was taką małą prośbę: przygotowuję się do challengu - rysunek przypadkowymi kolorami... i chciałabym abyście to Wy wybrali mi te kolory. Piszcie w komentarzach numerki kredek, a ja potem będę z nich korzystać.
Każdy może napisać maksymalnie 3 numery.
Numery obowiązujące: 1 - 9, 15 - 36, 38 - 45, 47, 48, 52 - 72, 126, 131, 170, 177 - 182
Dobrze by było, gdyby numery kredek się nie powtarzały...

Numerki przyjmuję do 22 czerwca.
julka_k

PS Jak tam? Już niedługo koniec roku szkolnego! Cieszycie się? Jak oceny? Skończyliście już podręczniki?

Komentarze

  1. Okey,to numerki ode mnie: 6,69 i 180
    Co do końca roku to mega się cieszę. Oceny chyba spoko. Mam średnią 5.0 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję^^ Ja też już nie mogę się doczekać^^ U mnie też spoko -średnia 5.83^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Numerki ode mnie: 126, 15 i 45. Oceny są spoko. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie 38 i 72 i 182😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.