Przejdź do głównej zawartości

~ Podsumowanie maja ~

Hej, dziś podsumowanie miesiąca maja :)





Podsumowanie maja:
- 754 wyświetleń ( najwięcej 3 maja - 58 wejść na bloga),
- 49 komentarzy (razem z moimi),
- ''PODSUMOWANIE QUIZU ~ o mnie'' to najczęściej wyświetlany post - 65 wejść,
- 656 wyświetleń z Polski,









Btw... wiecie, że ostatnio (oprócz Stanów Zjednoczonych, Holandii i Rosji) doszło mi kilka wyświetleń z Malty, Kenii i Arabii Saudyjskiej? xd

Obchodzicie Dzień Dziecka? 
Ja tak.
Napiszcie co Wy chcecie na z okazji Dnia Dziecka???
To pa!
julka_k


Komentarze

  1. Fajne podsumowanko.U mnie też wyświetlenia z Malty :D Nawey jest ich więcej niż z USA xd
    Ja obchodzę dzień dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.