Przejdź do głównej zawartości

~ Powrót ~

Hej, jak tam mijają Wam wakacje?
Już wróciliście, czy może dopiero gdzieś pojedziecie?
Ja dosłownie mniej więcej godzinę temu wróciłam (z tego też powodu przez ostatni czas nie było postów - myślałam, że dam radę coś opublikować... no, właśnie... myślałam, ale się nie udało...).
W każdym bądź razie dziś przychodzę do Was z nową energią i nowymi pomysłami!





Dziś...
No, właśnie... co dziś będziecie mogli przeczytać w tym poście?
Hm... z początku chciałam coś napisać, żeby napisać, żeby wyjaśnić sprawę braku postów i... dać znać, że nie skończyłam z blogiem. Innymi słowy, że żyję, że jestem i nic się nie dzieje.
Cóż, tamte plany nadal są aktualne, więc posty na pewno się pojawią.

Chciałam Wam jeszcze tak oficjalnie przekazać, że trochę zmieniłam tematykę tego bloga.
Co prawda, można powiedzieć, że to już ''wyszło w praniu'' jakiś czas temu, wręcz przez przypadek, ale żeby nie było.
Oficjalnie to teraz piszę. Od teraz ten blog będzie troszeczkę inny.
Zostaną stare posty i nadal będą się pojawiać te, w temacie rysowanie, mody itd.
Jednak postanowiłam, że będzie to blog o moich pasjach, czyli będę tu pisać również o moich przemyśleniach, o tym o czym będę miała ochotę (to nie znaczy, że będą posty o np. elektryce), to co jest w pewien sposób dla mnie ważne, być może pojawią się recenzję jakiś książkę (kocham czytać i nic tego nie zmieni), być może o... koniach?
Jeździe, osiągnięciach itp.
Będą posty ułatwiające radzenie sobie w pewnych sytuacjach.
O tym, co się u mnie dzieje.
O tym co moim zdaniem warto zobaczyć.
Postaram się aby nie była to mieszanina z poplątaniem.
Mam nadzieję, że zaciekawią Was nowe wpisy :)
A tym czasem... może coś o moim wyjeździe?
A więc, w ciągu całego ostatniego tygodnia zobaczyłam i zwiedziłam kilka naprawdę... ciekawych, fajnych rzeczy/atrakcji.
(Nie wiem, czy ktoś był... jak tak, to pisać w komach).
Widziałam ruchome wydmy (jak coś, to nie jest zdjęcie mojego autorstwa, tylko z internetu).





Są to wydmy, nazwa ''ruchome'' ponieważ wiatr ciągle ten piach... przesuwa i za każdym razem tworzą się różne formacje(?).
Ten obszar potocznie nazywa się polską pustynią.

A także, między innymi, odwiedziłam Sea Park.




Jest to fokarium, w którym zobaczyć można Uchatki, foki Pospolite, foki Szare, a także Kotiki.
Są to różne rodzaje fok, jedne mają ''psi'' pysk, inne ''koci'' pysk, różnią się uszami, rozmiarami a także umaszczeniem.
Będąc tam obejrzałam dwa pokazy, jeden Uchatek, a drugi fok Szarych i Pospolitych.
Zobaczyłam jeszcze kilka miejsc, ale o nich nie teraz. 
Co podobało mi się najbardziej?
Nie wiem, wszystkie miejsca na swój sposób były wyjątkowe i cudowne zarazem :)

A jakie emocje towarzyszyły Wam w związku z wynikami MP?
Ja prawie zawału dostałam xd
Serdecznie gratuluję zwycięzcom!

A co sądzicie o... konkursach, trwających 2 miesiące?
Na stronie ll, jak i ich blogu zdania były podzielone, a Wy co myślicie?
Napiszcie w komentarzach.
Szczerze? Sama nie wiem. Na pewno jest to więcej czasu, mniejsza możliwość nie dodania pracy przez art'blocka. Pracownicy ll na pewno też nie będą musieli wymyślać tyle konkursów... ani przyznawać tyle nagród... Będzie też więcej prac i większa konkurencja... To już jest wcielone w życie, ale wypowiedzieć się chyba można? Piszcie śmiało i do woli :)
Ktoś napisał na blogu, żeby konki trwały dwa tygodnie... a Wy coś myślicie?
Na pewno byłoby mniej prac, ale... więcej nagród i więcej nowych tematów konkursów, co chyba nie idzie ll ''na rękę''...
Według mnie było dobrze, tak jak było.
Jedne miesiąc to wcale nie tak mało czasu (choć w roku szkolnym różnie to bywa), a przecież nikt nie każe im ogłaszać wyników już drugiego lub trzeciego dnia kolejnego miesiąca... rozumiem, że niektórzy reagują dość... agresywnie, lub... nieuprzejmie, jeśli wyniki się opóźniają, lecz już nie raz informowali o przedłużeniu czasu na wybór zwycięzców. 
Więc... czemu nie mogą ogłaszać wyników np. każdego 10 dni miesiąca?
Co wolicie, konki co miesiąc i trochę później wyniki, czy konki raz na dwa miesiące, ale szybciej wyniki?
Ja chyba wolę tę pierwszą opcję...
Szczerze mówiąc i tak już podziwiam zespół ll za wymyślenie tylu różnych konkursów, co prawda, jak wiemy między niektórymi nie ma większej różnicy, ale... wymyślanie 12 konkursów rocznie, pod rząd, od 2/3 lat...
Może między Candy Girl i Sweet Girl różnicy praktycznie było, w Italy Style też nie do końca było wiadomo o co chodzi, ale... wejdźcie na listę wyniki/archiwum konkursów i zobaczcie ile różnych konków już się odbyło...
Już skończyłam na dzisiaj.
julka_k



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.