Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie czerwca

Hej!
Dziś mam podsumowanie czerwca!








Najpierw coś o wyświetleniach:
- 298 wyświetleń w ciągu całego miesiąca... (a może mogłam nie robić tego podsumowania?),
- (o ile się nie mylę - dokładniej, o ile moja pamięć nie szwankuje) to na początku czerwca bloga zaobserwowała kolejna osoba (jakiś plus),
- 13 komentarzy, w tym... 4 moje... (co mi do głowy strzeliło, żeby zrobić to podsumowanie...?),
- opublikowałam... (i tu krytyczny moment) 6 postów,




Hm... Zapraszam do ankiety.
Jak Wam mijają wakacje?
Jedziecie gdzieś?
Rozwijacie swoje pasje?
Tak?
To dobrze.
Ja też... się staram... (napisałam ''staram'', to nie to samo co ''rozwijam'' a przecież właśnie piszę, xd)
Co jeszcze się u mnie dzieje... chcecie wiedzieć?
No, cóż...Ostatnio złapał mnie art block... a potem przeszedł, a teraz... nie wiem... Niby chcę zrobić pracę, a jednak nie chcę...
Dostaliście się do finału MP?
(Tak dla niezorientowanych: MP - Mistrzostwa Projektowania, konkurs na ll odbywający się co roku - zaczyna się w wiosnę, kończy w lato. Składa się z trzech etapów, który każdy z nich trwa miesiąc. Potem jury wybiera listę osób, które wstawiły prace do tych trzech etapów i one przechodzą do finału... gdzie mają 10 dni na wstawienie pracy na dany temat... Następnie wyłonione zostają 3 miejsca - 1 Mistrz/yni Projektowania, 2 i 3 - Wicemistrz/yni Projektowania).

Szczerze mówiąc, według mnie trochę głupio, że jest tylko 10 dni na zrobienie i wstawienie pracy... Z tego co kojarzę w zeszłym roku MP kończyły się (finałem) w czerwcu, a teraz kończą się w lipcu, kiedy sporo osób wyjeżdża... Wiecie, w czerwcu byłoby to jeszcze ok - chociaż... i tak można by się spierać, a mianowicie oceny i ''to wszystko''. Ale, w lipcu? Część osób wyjeżdża (tak, nawet na 2 tygodnie, no... nieprawdopodobne xd)... Rozumiem ll nic na to nie zrobi - nie przedłuży czasu, ale... jeśli ktoś ma powrót zaplanowany na... 9 lipca? Albo 8? To i tak wcale nie tak dużo czasu po powrocie... Albo wyjechali 2 lipca, pojechali na tydzień - do 9 lipca? I kiedy tu pracę zrobić?
Po prostu według mnie ll... mogłoby to jakoś... nie wiem, zacząć wcześniej MP?
A może tak jest dobrze?
Napiszcie co sądzicie...
A co sądzicie o temacie finału?
Galaxy Girl?
A o konkursie Twoje Marzenia (co ciekawe, skrót od tego to TM, a ten skrót chyba zarezerwowało sobie Top Model).
Z początku... okej. 
Byłam pozytywnie nastawiona, ale teraz... Twoje marzenia?
No i co zrobić?
Lekarz to chyba... zbyt...
A znowu co?
Ekspedientkę ze sklepu w białym fartuszku?
Eh...
Tez tak macie (chociaż wiecie, mogę być wyjątkowym przypadkiem), że kiedy skończycie książkę, albo całą serię to czujecie się... tacy puści?
Mi co prawda została jeszcze jedna - ostatnia część trylogii, ale już czuję się pusta...
Tylko ja jestem dziwna?
To tyle... 
julka_k

Komentarze

  1. Ja nie przeszłam i trochę mi przykro, bo baaardzo się starałam (i z innej kwestii). Ten konkurs Galaxy jest super i tym bardziej mnie to wkurza ;-;
    Skrót TM to jeszcze np. Tęczowy Most (niebo dla zwierzaków) , więc to nie jest zarezerwowane dla Top Model
    Jaką książkę czytasz? Ja tak nie mam, wręcz odwrotnie, czuję się szczęśliwa, że skończyłam serię i poznałam coś nowego :D Książki mnie meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega inspirują i motywują do działania :D
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zazwyczaj używam skrótu TM tylko dla Top Model.
      Właśnie (dokładnie wczoraj) skończyłam trylogię '' Silver. Pierwsza(lub druga, lub trzecia - zależy, którą część czytasz) księga snów''.
      Tak? Ja czasami po przeczytaniu książki (takiej, która przypadła mi do gustu) czuję się pusta i brakuję mi tych bohaterów... A potem staram się ''otrząsnąć'' i zaczynam czytać kolejną książkę (a potem znów czuję się pusta i tak w kółko).
      Pozdrawiam i przepraszam, że tak późno odpisuję :)

      Usuń
  2. Nie przeszłam starałam się ... A temat koneczku Galaxy girl odrazu miałam natchnienie ale zobaczyłam listę i nic nie ma. A twoje marzenia nie za bardzo mi się podoba. Lubię czytać książki. Em1401

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, teraz można już dodawać tam prace (co prawda nie będą brane pod uwagę, jeśli nie przeszłaś do finału, ale co tam!). Szczerze mówiąc średnio podoba mi się ten temat konkursu (Galaxy Girl), chociaż i tak jest duuużo lepszy niż np. Angel.
      Tak, Twoje Marzenia średnio mi się spodobał, a nagroda jest całkiem ciekawa - możliwość publikacja pracy w szkicowniku ll.
      Ja jestem po prostu molem książkowym!

      Usuń
  3. Ja nie zrobiłam podsumowania i nie mam zamiaru robić (jestem w podobnej sytuacji).
    A co z tym ll, to nie wiem, co powiedzieć, bo nie mam konta na ll.
    Co mi pozostało powiedzieć? Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak. Co prawda te dopiski mówią trochę oddają to jak się czułam przeglądając te statystyki (i jeszcze sama to tego doprowadziłam), ale obiecałam sobie, że coś wstawię.
      Dziękuję i nawzajem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.