Przejdź do głównej zawartości

1 lipca ~ Dzień Psa

Hej, dziś tak trochę inaczej, ponieważ przychodzę z postem z okazji 1 lipca, czy ktoś z Was wie co dziś obchodzimy?
Jest to Dzień Psa, także dzisiaj trochę napiszę na ten temat.






Dzień Psa - święto przypadające na 1 lipca. Zostało ustanowione w 2007 roku. Głównym celem obchodzenia tego święta jest oddanie hołdu psom (jako najlepszym przyjacielom człowieka - nie zapominajmy, że towarzyszą nam już mniej więcej od kilkunastu tysięcy lat) oraz promowanie akcji, które pomagają psom bezdomnym i potrzebującym.
Z okazji Światowego Dnia Psa zorganizowano nawet w województwie Śląskim darmowe przejazdy koleją dla psów.
Dziś można tam jeździć wraz ze swoim psem, nie płacąc za niego!












A tutaj mała ankieta dla chętnych:






A jak Wy dogadujecie się ze swoimi zwierzakami?
Mój pies to... wielki cwaniak i spryciarz - ostatnio zaczął skradać się po cichu po schodach i nawet nie wiem kiedy, a on już jest na piętrze.
A muszę przyznać, że jak na trochę przerośniętego Berneńczyka, to łatwo mu nie jest być niezauważonym.
Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten... trochę krótki post.
julka_k

Komentarze

  1. Też miałam u siebie zrobić post o dniu psa, ale to bardziej przedstawiając mojego Huga :3
    Wycałuj ode mnie swojego psioła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mojego psa opisałam, więc nie chciałam się powtarzać... Jak czytałam Twoją odpowiedź w ostatnim pytaniu ankiety to aż się wzruszyłam.
      Jasne, o ile tylko pozwoli się do niego zbliżyć - jedyny z całego miotu trafił się taki, który nie lubi pieszczot (a dokładniej, przychodzi tylko wtedy, kiedy coś chce)...

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.