Przejdź do głównej zawartości

10 minut/ 1 minuta/ 10 sekund CHALLENGE

Hej!
Pomyślałam, że wykonam ten challenge.
Zrobiłam go i jeśli chcecie zobaczyć moje efekty, do zapraszam do rozwinięcia posta!





Byłam ciekawa co mi z tego wyjdzie. 
Wszystkie rysunki robiłam ołówkiem i ołówkiem również cieniowałam.
Wiadomo w ciągu 10 minut udało się coś stworzyć. Oczywiście zabrakło trochę czasu, ale 10 minut to... szkic już był gotowy, potem poprawianie mocniej i trochę zaczęte cieniowanie...
Coś z tego wyszło...

W ciągu 1 minuty było znacznie gorzej, w końcu to 1/10 poprzedniego czasu, ale trzeba było zachować zimną krew.
Na początku jakoś szło, potem oczy i już układałam w myślach co teraz zrobić, a tu nagle koniec czasu...

Wciągu 10 sekund... co tu dużo stworzyć...
Od razu szybko zaczęłam rysować ''twarz'', jakieś prowizoryczne włosy i trójkątne oczy, kiedy czas dobiegł końca.

Oto rezultaty:



Co tu dużo mówić...
Ósmym cudem świata to, to nie jest... ale przynajmniej spróbowałam, może rysunki nie wyszły najlepiej, ale co tam!
Fajnie było zrobić ten challenge i muszę przyznać, że ten challenge czegoś mnie nauczył, a mianowicie tego, że w życiu w różnych, czasem trudnych, a czasem bardzo trudnych sytuacjach trzeba zachować zimną krew.
Nie dać się nerwom i się rozluźnić.

A Wy próbowaliście zrobić już ten challenge?
Jak Wam wyszło?
Napiszcie mi jeszcze, czy chcecie podsumowanie tych ostatnich dwóch ankiet (blog, zwierzaki)?
julka_k

Komentarze

  1. Ten rysunek z 10 minut wyszedł świetnie! Też robiłam ten Challenge i rysowałam czarownice - w 10 minut skończyłam praktycznie całą (nie robiłam szkicu, tylko od razu rysowałam), w drugiej chyba zrobiłam tylko lineart, a w trzeciej narysowałam... oko xd Czekam na więcej takich postów i zapraszam do mnie :D
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki^^
      Oj, muszę to zobaczyć! xd
      Oczywiście, będą takie i nie tylko.
      Pozdrawiam julka_k

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.