Przejdź do głównej zawartości

RECENZJA ~ Gumka w kredce

Hej, dziś przychodzę z recenzją gumki w... kredce!
Zapraszam do dalszego czytania!






Uprzedzam pytanie: tak, tak to jest gumka w kredce. Nie wygląda, ale jest.

A było to tak:
Zawsze używałam gumki w długopisie (tak, dokładniej takiej jak jest na zdjęciu i tak, polecam).




Ale niedawno skończył mi się wkład, można go kupić na allegro, ale bardziej opłacało się kupienie nowej gumki w długopisie. Pojechałam do sklepu artystycznego, niestety tam były tylko gumki w kredce i owszem, były tam też gumki w długopisie (firmy KIN), jednak były znacznie krótsze, trochę grubsze i miały trójkątny kształt.
Postanowiłam, że wezmę tę w kredce i ją przetestuję...
Kiedyś czytałam jakąś recenzję, na temat takich gumek, podobno nie były zbyt wygodne... Ale innych nie było, a tego ''zmutowanego '' długopisu z gumką za nic bym nie wzięła.

Kiedy ją wypróbowałam była okej, dziwiłam się, czemu tamta recenzja była taka negatywna i... teraz powiem Wam coś, na co pewnie zupełnie nie zwróciliście uwagi... Dlaczego na zdjęciu na początku posta nie ma mojej gumki w kredce? Nie, nie dlatego, że te sprawiają lepsze wrażenie...

Jest to gumka firmy KIN (Koh - I - Noor), z początku byłam zadowolona, mazała fajnie i mogłam nią wymazać szczegóły.
Problem zaczął się wtedy, kiedy trzeba było ją natemperować (tak, te gumki specjalnie są w kredce, aby można było je temperować, więc nie robiłam nic wbrew...zasad ich ''obsługi'').
A mianowicie, że po natemperowaniu wyglądała ona tak: 


(Przepraszam za ten hałas na początku, ale dzieci sąsiadów bawiły się na ogródku)



Jednym słowem: katastrofa!
Ok, to na początku ''rysiku'' to ja pobrudziłam, jak wymazywałam... coś żółtego, ale cały ten ''rysik'' się wygiął, nie jest gładki jak był na początku, a z tym drewnem jest jeszcze większy problem.
Ono tak jakby... nie chce się temperować i kiedy już jestem w takim momencie, że muszę przestać temperować, to po jednej stronie ''rysika'' to drewno się... nie temperuje, przez co nie mam jak używać tej gumki, muszę to drewno palcami oberwać.
Także jak na firmę KIN to bardzo się zawiodłam na ich produkcie...
Nie wiem, czy z innymi gumkami w kredkach też tak jest, bo to jest pierwsza jaką kiedykolwiek testowałam, ale... najkrócej mogę opisać ją tak '' jest dobra do pierwszego użycia'', a dokładniej temperowania...

Co jeszcze jest minusem?
Na przykład to, że jest okrągła, więc może się sturlać... może gumka od razu się nie złamie, ale kto ma chęć ciągle szukać gumki?

Poza tym kiedy zobaczyłam ją w sklepie, sprawiała wrażenie takiej... badziewnej, nie najlepszej jakości kredki.
Jeśli miałabym ją oceniać to dałabym jej 1/10.
Za co to jeden?
Za to, że mimo wszystko, kiedy była w pełni sprawna to rzeczywiście była do zmazywania szczegółów, w miejscach gdzie zwykła gumka była za duża.

Co jeszcze mogę o niej powiedzieć?
Przy zmazywaniu ta gumka bardzo się... ciągnie. Ta gumka nie jest ta jakby nieruchoma, tylko jak nią zmazujesz to się zgina na różne strony...

Ja nie jestem z niej zadowolona, jeśli ktoś miał już styczność z gumkami w kredkach, niech napisze. Czy też zawiedliście się na takiej gumce? A może macie inną, lepszą markę tej gumki?

Pa.
Do następnego posta.
julka_k

PS Jeśli kiedykolwiek będzie szukać takiej gumki to uważnie patrzcie na białe kredki. Już nie raz byłam w tamtym sklepie i zawsze wydawało mi się, że to białe kredki, jak się ostatnio okazało - były to gumki w kredkach.

Komentarze

  1. Fajna recenzja. Ja mam dwie te same gumki w ołówku z Koh-i-Noor i jedną taką do połowy ołówek, do połowy gumkę w ołówku (nazywa się Koh-i-Noor Sudoku) i baardzo je lubię. Nigdy nie miałam takiego problemu jak Ty, a przynajmniej sobie nie przypominam. Może faktycznie gumka czasami mi się wyginała na różne strony, ale nie miałam takich problemów z temperowaniem. Nie wiem czym to jest spowodowane... :/
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Naprawdę? Czyli to spotkało tylko mnie... Dzięki za informacje. Ja też nie wiem, czemu tak się stało... Widziałaś na filmie? Nie natemperowała się "równo", a co do wyginania się to mnie to strasznie denerwuję, wcześniej miałam gumkę w długopisie i była jakby... twardsza(?), tą ciężko mi się zamazuje jakieś rzeczy, bo wykręca się na wszystkie strony. Nie umiem tego lepiej wyjaśnić.

      Usuń
    2. Tak, widziałam na filmie. Nie wiem, może to wina temperówki, a może Twoja gumka była jakaś chmm wadliwa? Pytałam się Mischotty czy ona też miała taki problem jak Ty (bo też ma tą gumke) i nie było żadnego problemu więc nie wiem dlaczego tak masz :/

      Usuń
    3. No cóż... W takim razie szkoda, nie wiem, a może ktoś inny również miał podobne problemy? Napisałam to co zaobserwowałam.

      Usuń
  2. Ja mam białą kredkę Faber castell i nie dzieje się tak jak u ciebie ale nie zamazuje bardzo dokładnie tylko trochę tego co nie chcę widzieć pozdro em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy... Ja tutaj pisałam o GUMCE w kresce, a ona nie działa tak samo jak biała kredka - biała kredka rysuje na biało, gumka w kredce - zwyczajna gumka w drewienku od kredki, więc nie dziwię się, że nie miałaś podobnych problemów (gdyby takowe występowały, na Twoich miejscu byłabym bardzo zdezorientowana). Białe kredki nie zamażą Ci wcześniejszej warstwy/kredki, więc raczej nie można od nich tego oczekiwać. Pozdrawiam julka_k

      Usuń
    2. Ja zawsze sądzę że białe kredki i gumki w drewienku to to samo . Tylko że mam biała kredkę ( nie jestem pewna ale chyba firma kin mondeluz ) i zmazuje lepiej niż Faber castell i może ta kredka jest gumką w drewienku . Gdzie kupiłaś gumkę w długopisie?
      Ps.jak potrzebujesz gumki do zmazywania ołówka to mogę ci polecić gumkę chlebową z kin. Pozdrawiam em

      Usuń
    3. To nie jest to samo. Biała kredka to zwyczajna kredka, jak wszystkie inne tyle, że o kolorze białym (np. do szarego papieru), a gumka w kredce to jak zwyczajna duża gumka, na szarym papierze ona nie będzie rysować na biało, tylko wymazywać ołówki itp. Nie wiem, przypatrz się, czy ona zmazuje ołówek, czy rysuje na biało, bo jeśli naszkicujesz oś ołówkiem, zamażesz białą kredką to ten ołówek nie będzie zmazany, tylko zamazany białą kredką i jak spróbujesz narysować np. różową kredką na wierzchu, to może być ciężko. Wydaję mi się, że nie wyjdzie takie gładkie jak na czystej kartce, poza tym ten kolor różowej kredki może być trochę... jaśniejszy, bo to tak jakbyś pomieszała białą kredkę z różową (dla porównania możesz narysować np. okrąg i zakolorować do różem, a potem rozjaśnić białym). Kupiłam... na allegro. Dzięki, co prawda taką większą gumkę już mam, ale jak mi się skończy... Ja ogólnie do rysowania potrzebuję gumkę taką większą i mniejszą, dlatego mam taką zwyczajnej wielkości i taką w długopisie/kredce.
      Pozdrawiam julka_k :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.