Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie (ankiety + lipiec)

Hej! Dzisiaj podsumowanie lipca i dwóch ostatnich ankiet.





Może zacznijmy od podsumowania...
- 341 wyświetleń,
- 6 postów,
- 12 komentarzy (w tym: 6 komentarzy czytelników),
- najwięcej wyświetleń dnia: 29 lipca - 40 wyświetleń,

A teraz, po krótkim podsumowaniu, czas na ankiety!
Najpierw ta o blogu:
(w pierwszym pytaniu jest 7 odpowiedzi, ponieważ odpowiedzi udzielone przez jedną osobę, zapisały się dwa razy - w reszcie pytań wykasowałam kopię odpowiedzi). Moje dopiski - czcionka pochylona.



Co o nim sądzisz?

Jest super!Posty są soł gud i wgl...
Ma ciekawe posty
Jest spoko często są posty.
Jest bardzo Ciekawy
Jest ciekawy, miło się go czyta.
Jest ok


Co byś w nim zmienił/a?

Ja?Chyba nic ^.^
nic
Wiem że trzeba wyrazić czasem swoje opinie w postach ale no nie wiem nie które są nudniejsze....
Nic bym nie zmieniła
Nie wiem...
Design...

A wygląd? Czy jest coś do poprawy?


Też nie
mi pasuje
Nie mi się podoba taki jaki jest to twój blog a poza tym są moje ulubione kolory 😀😀😀
Nie, bardzo podoba mi się wygląd bloga
Nie, wygląd jest naprawdę ok :D
Jest ok, ale mi ( moje zdanie) niezbyt podoba się design




Jakieś życzenia odnośnie postów?

Kin Polycolor plz recenzję.I może jakas recenzunia szkicownika?
nie
Post czym rysuję, moje stare rysunki lub przegląd szkicownika i rady dla początkujących ...bo już potem nie będę początkująca😀😀😀
Może napiszesz jakąś recenzję
Może Szkoły Rysunku?
Nope


A więc... recenzja Polycolorów jest już gotowa - niedługo ją opublikuję, szkicownika... mogę zrobić. Co do postu ''moje stare rysunki'', czy ''przegląd szkicownika'' (itp.) to nie będzie takiego postu. Czemu? Bo... nie miałabym o czym w nim napisać, a dlaczego?
Już tłumaczę.
Chodzi o to, że ja nie mam takiego szkicownika, którego wszędzie ze sobą noszę. Nie ma takiego, ponieważ:
1. Raczej jak gdzieś wychodzę, to w tym miejscu nie rysuję, bo jest za ciężko. A w szkole, jest to dodatkowe obciążenie dla moich pleców i nie mam tam aż tyle czasu by coś konkretnego rysować - jak już rysuję to najwięcej na godzinie wychowawczej i na kartce, przeznaczonej do czegoś innego, lub na lekcjach w zeszycie (gdzie raczej nie posiadam wielkich arcydzieł).
2. Korzystam z kartek.
Nie mówię, że szkicowniki są złe, nawet takie dobrej jakości i tak by się u mnie nie sprawdziły.
Także... takiego posta raczej nie będzie, może kiedyś, kiedy będę miała taki szkicownik.

Co do recenzji... szykują się dwie, właściwe są już napisane.
A sr również pojawi się w najbliższym czasie.




Jakie posty najbardziej przypadają Ci do gustu?

Recenzje,te o ll i ogólnie ,,logiczne"
ogólne
Takie jak q&a albo challenge , ankiety, wywiad ..... Nie wiem po prostu które nie są nudne
O Lilla Lou
No, nie potrafię powiedzieć. Wszystkie czyta się przyjemnie ;)
Wszystkie xD


Ooo... no, dziękuję^^

A za jakimi postami nie przepadasz?

SR
np. tego o mnie na 0,5 roku bloga
Nudnymi
Nie ma takich
Przepadam za wszystkimi :P
Nwm


Czy odpowiada Ci mój styl pisania?

Taaak
tak
Fajny
Tak
Jak najbardziej.
Raczej tak


Dziękuję za wypełnienie ankiety! Jak chcesz możesz tu kogoś pozdrowić itp.

Juleł pozdro~pewnie wiesz kto xd  Tak, wiem.
pozdrawiam siebie XD W takim razie, ja też Cię pozdrawiam xd
Em1401 chcę pozdrowić : ciebie, choco , wszystkie użytkowniczki Lilla lou itp. Oraz wszystkich co rysują .😀😀😀 Dziękuję w imieniu swoim i wszystkich innych, których wymieniłaś.
Wszystkich pozdrawiam😉
Pozdrawiam Ciebie :D  Ooo, dziękuję ślicznie^^
Pozdrawiam Ciebie i wszystkich innych  Dziękuję i również pozdrawiam



Teraz czas na drugą ankietę - o zwierzętach!



Jeśli nie, to masz jakieś zwierzę w domu? Jakie?

koteczka, konkretniej kotkę
Oprócz psa mam jeszcze świnki morskie i królika
Nie mam
Mam chomika oprócz psa
Nie posiadam żadnego zwierzaka domowego :(
Kota


Ja posiadam tylko psa.

Czy kiedyś miałeś zwierzaka?

Nie (2)
tak, przed kotem miałam papużkę
Tak, i nadal mam
Tak, ale i mam teraz
Tak


Tak, kiedyś... również miałam psa.

A może planujesz kupić swoje wymarzone zwierzę? Jakie?

Moim marzeniem jest świnka morska skinny, ale aktualnie nie mogę jej posiadać
Nie mogę
Moim wymarzonym zwierzakiem jest drugi pies rasy Beagle, i dostanę takowego niedługo
Nie planuje, choć chciała bym
Psa o imieniu Rosa


Nie, narazie wystarczy mi mądry, ale przerośnięty olbrzym czworonożny xd

Opisz swojego pupila.

moja kotka jest... jakby to ująć... milusia, puszysta, mięciutka, futrzasta, kochana, ma ostre pazurki i często lubi jeść trawę, ale wszyscy w domu i tak ją lubią ^^ pozdro, ninu  Dzięki

Jako, że to dzień psa to opiszę mojego boksera o jakże uroczym imieniu- Hugo. Jest rudym wiecznie nie wygłaskanym psem. Zamiast szczekać na przechodniów nadstaqia się do głaskania. Uwielbia jeść. Zawsze chce być przy człowieku. Jest mistrzem smutnych minek, pod tytułem ,,Ej, czemu idziesz? :c ". Kocha też spacery, ale te niestety szybko go męczą, bo ma już 13 lat. Kiedy siadasz w jego okolicach to wpycha Ci nos pod pachę, bo chce się tulić :3 Kocham go najbardziej na świecie :* ~Choco
Ooo... to rzeczywiście ''kochany piesek''

Nie mam

Lily-Pies rasy beagle. Ur. 09.06.2015r. Jest szalona, skoczna i skora do zabawy. Najbardziej lubi aportować. Kocha ze mną spać i co rano ok.6:00 mnie budzi :D Kocham ją niesamowicie Tango-Chomik syryjski. Ur.19.02.2017r. Jest śpiochem, lubi biegać w kołowrotku i jeść.
Czyli raczej się z nią nie nudzisz? xd

Mój kot jest jeszcze młody- ma 2 latka. Jego śnieżnobiałe futerko jest pokryte czarnymi łatkami na grzbiecie i brzuszku.
Piękna sierść.

Cóż... czytając niektóre odpowiedzi, aż się wzruszyłam.

To tyle na dziś!
W najbliższej przyszłości spodziewajcie się wyżej wymienionych postów!
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.