Przejdź do głównej zawartości

Challenge ~ Rysunek przypadkowymi kolorami

Hejka, czas na challenge!
Tym razem będzie to challenge rysunek przypadkowymi kolorami!
Narysowałam, a następnie poprawiłam lineartem moją pracę, a teraz będą ją kolorować przypadkowymi kolorami!
Zrobiłam dwie prace: jedną według swoich kolorów, drugą z użyciem kolorów, które mi wcześniej wybraliście!





 Od razu chciałabym poinformować, że post w większej części (jak nie cały!) będzie trochę inaczej napisany, bo w czasie teraźniejszym lub przyszłym... Pisząc tego posta równocześnie robiłam tę pracę i myślę, że tak trochę inaczej akurat w tym przypadku może wyjść ciekawiej...
Z góry chciałabym również powiedzieć: tak, wiem. Te oczy są krzywe, tak jak usta. Musiałam to jakoś przerysować, aby stworzyć dwie wersje i (proszę się ze mnie nie śmiać xd) wpadłam na, jakże ''genialny'' pomysł, aby przerysować to przy oknie... Oczywiście lepiej było widać... i był chyba tylko jedyny plus...
A mianowicie, okno to jest oknem dachowym i uwierzcie mi na słowo, że ciężko przerysowuje się pracę przy oknie dachowym, w dziwnej pozycji z wygiętą ręką i stojąc na łóżku...

I... wiem, jakość zdjęć idealna nie jest...




Ale przechodząc do treściwej części posta:
Tutaj zdjęcie jeszcze nie pokolorowanej kopii...




Całą pracę wykonam kredkami KIN polycolor.

Okej, a więc... może zacznę od... tortu, zrobię tę polewę... kredka o numerze 6 czyli... kolor czerwono - pomarańczowy...


(No, oczywiście na zdjęciach wyszedł czerwony...)


Teraz może... ten wyższy pasek nadzienia tortu... 69, czyli... jasny szary...



Czas na... drugi pasek nadzienia tortu o kolorze kredki o numerze 180... Jest to taki fioletowy...




Co by tu teraz... może...kolor ciasta... czyli 126 - pomarańczowy...




To teraz ten prezent po lewej stronie, do niego potrzebuję dwa kolory i jeden do wstążki. A więc prezent to będzie 15 (jasny niebieski) i 45 (trochę jaśniejszy pomarańczowy), a wstążka 38, czyli... taki ciemny szary...



No, dość... ciekawie... to wygląda... xd
To czas na...tę torbę po prawej stronie... kredka... szara o numerze 72...




To może...teraz włosy tej dziewczyny??? Numer 182, czyli... fiolet...




Okej... tutaj skończyły mi się numerki (tak, to jest właśnie to miejsce posta xd), więc... poprosiłam moją siostrę aby to ona podawała przykładowe numery.

Teraz zrobię... świeczkę (dwa kolory)...131 i 1 czyli róż i... biały...




Spódnica... 9... kremowy...




Bluzka... 8... taki bordowy...




Oczy... 40 czyli złoty...
Niestety złota kredka mi się skończyła, więc użyłam długopisu z farbą UNI POSCA...




Skóra... 43 - żółto - pomarańczowy.




Teraz łzy...  13 - fiolet.




Posypka na torcie (do tego potrzebuję 4 kolory)... i to będą numery... 4, 64, 70 i 20 - są to kolory: ciemny żółty, jasny brązowy, ciemny szary i ciemny niebieski.
I ta... kurtyna/zasłona... 7 - to taki... ja to nazywam kolorem ''malinowym''.




Usta 21 czyli... taki turkus i to... tło za kurtyną...52 - niebieski.




A tutaj ↥ dla porównania praca z... użyciem kolorów, która wybierałam ''świadomie''.
To tyle!
Pa!
julka_k

A właśnie!
Jeśli macie jakieś rady, to chętnie przyjmę, więc nie krępujcie się.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.