Przejdź do głównej zawartości

Oświadczenie xd

Nadchodzi nowy rok, a wraz z jego nadejściem, nadchodzą również zmiany w postaci częstszych postów!
Tak, skoro zaczyna się kolejny rok, to może dobry czas, aby zacząć kolejny etap bloga i... o ile wcześniej trochę wstrzymywałam się z postami, o tyle teraz, kiedy wszystko już sobie uporządkowałam będzie ich zdecydowania więcej. Poza tym chciałabym również serdecznie podziękować osobom, które mimo mojej nieobecności nie opuściły mnie i tego bloga - to dzięki Wam mam motywację do pracy i nadzieję na lepsze!
A teraz... znów wracamy do pracy na lepsze jutro!
A tak na serio... spodziewajcie się postów!
Do kolejnego!
julk_k

PS Niedługo w zakładce ''o mnie'' pojawią się zmiany, więc zapraszam do odwiedzenia jej w najbliższym czasie!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.