Przejdź do głównej zawartości

# Rysuj z julka_k - luźna stylizacja #2

Hej, dość długo mnie nie było, ale wiecie jak to jest. Aktualnie nauczyciele nie oszczędzają nam sprawdzianów, bo przecież lepiej napisać przed świętami, niż po. Ale ja się z tym zgadzam, wolę napisać i mieć już spokój :)
W każdym bądź razie, chodzi o to, że aktualnie w moim życiu dzieje się tyle, tyle ciekawych rzeczy, że nie mam czasu ani nawet ochoty siadać prze laptopem. Ale spokojnie, blog będzie i nie zamierzam go usuwać.
A teraz przejdźmy do SR.





I z góry przepraszam za zdjęcia. Robiłam to w nocy, a ponieważ skaner aktualnie nie działa musiałam robić je telefonem. Po pierwsze naszkicowałam swój projekt.




Następnie lineart, można powiedzieć, dość niedbały. Chodzi o to, że kilka mniejszych kreseczek tworzę linię.




Włosy, oczy i usta. Pamiętajcie o refleksach!




Spodnie, tu macie zdjęcie w trakcie ich rysowania. Najpierw zaznaczam sobie zagięcia mocniej, a potem cieniuje i zostawiam pozostałe miejsca jaśniejsze. Jeśli dopiero zaczynacie rysować to polecam sposób, żeby najpierw ciemniej zaznaczyć zagięcia,a resztę pokolorować lekko przyciskając kredkę, z czasem nauczycie się kontrolować nacisk kredki.






Tutaj jest też bluzka, chciałam żeby była biała, więc pocieniowałam ją delikatnie szarym.




I skóra, niżej macie zbliżenie. Najpierw zaznaczam przy 'krawędziach' ręki ciemniej a środek zostawiam jaśniejszy - koloruję, ale mniej dociskam kredkę.







Niestety poruszyłam, ale to co miało być widoczne, jest widoczne, więc przechodzę do tłumaczenia:
zielony - najjaśniejsze miejsca [lekki nacisk kredki]
czerwony - ciemne miejsca [mocniejszy nacisk kredki]
fioletowy - najciemniejsze miejsce [największy nacisk kredki]
Oczywiście może to zmieniać się zależnie od założenia padającego światła.

Mam nadzieję, że w łatwy, prosty sposób udało mi się to czytelnie pokazać i wyjaśnić.
Do następnego!
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.