Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE ANKIETY #2

Hejka!
Dzisiaj mam podsumowanie drugiej ankiety na blogu.






Przechodząc do rzeczy:

Odpowiedzi udzieliło 7 osoby (tylko nie wszyscy odpowiadali na każde pytanie, więc może różnić się liczba odpowiedzi) i jestem tym mile zaskoczona.
I tak szczerze? Jest to chyba rekord...jak na dwie ankiety...
Tutaj są odpowiedzi: (teksty napisane taką czcionką to moje dopiski)


1.Jakie posty na blogu czytasz najchętniej?
Te nie zgapione
(Ogółem miałam się w tej sprawie nie wypowiadać - choćby nawet dlatego, że nikt mnie o zdanie nie zapytał - ...ale chyba kilka krótkich zdań nie zaszkodzi...po prostu pomyślałam sobie, że jeśli byłyby osoby, które również chciałyby wysłuchać drugiej strony, sprawiedliwie osądzić, rozważyć to by się mnie zapytały -  i specjalnie pod koniec jednego posta dodałam wtedy, że można się ze mną skontaktować - ...ale nikt się nie zapytał, nie dostałam wiadomości od nikogo, kto by chciał poznać moje zdanie na ten temat...więc, uznałam, że skoro nie jesteście ciekawi mojej opinii to po co mam robić na ten temat nie wiadomo ile postów?)

Jeśli chodzi o temat to challenge,diy itp. Jeśli chodzi o wygląd postów to nie wielokolorowe,jeden kolor tekstu jest ok

Znaczy...challenge...może uda mi się jakiś wymyślić...ale, pewnie nikt nie będzie go wykonywał...diy...da, się...no, nie powiem, że nie...wielokolorowe...raz był taki jeden post...

Żadne.
To po co na tego bloga wchodzisz i odpowiadasz na ankietę?

Szczere? Trochę denerwuję mnie takie zachowanie... ktoś pisze, że nie lubi tego bloga jest beznadziejny, nie czyta postów a jednak...wchodzi, odpowiada na ankiety, czyta, pisze jakieś komentarze (nie zawsze miłe) ale...jednak wie co na blogu się dzieje...wiem, wiem to się nazywa hejt ale no...zastanówcie się, jednak taka osoba wchodzi na tego bloga, czyta i może nie ze wszystkim się zgadza ale, mimo wszystko jest tutaj...oczywiście nie chodzi tylko o ten przypadek, ale ogólnie...może kiedyś jeszcze zrobię post na ten temat...

Ekhm ekhm...Nwm
No tutaj wypowiedź mówi sama za siebie...

Najchętniej... chyba te, w których "obalasz mity" na różne tematy ;)
Dziękuję.

Podsumowania
No... podsumowania będą się jeszcze na pewno pojawiać...




(Niestety wyszło tak, bo to zrzut ekranu...)
A więc najwięcej (z siedmiu) ankietowanych osób wchodzi na bloga kilka razy w miesiącu, potem po równo: raz w miesiącu, raz w tygodniu i codziennie (dziękuję^^) i jedna ankietowana osoba była akurat na blogu pierwszy raz (mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej).

3.Czy odpowiada Ci obecny desing bloga? Jeśli nie, co byś zmienił/a?

Jest średni,zmienilabym m.in kolor
Szczerze mówiąc to dużo majstrowałam przy wyglądzie ale jakoś... zawsze coś mi nie pasowało więc nigdy go nie ustawiłam aby był tak widoczny publicznie...kolor...ale na jaki?

Nie,jest nudny.Zmieniłabym niemal wszystko.Kolor,wzór,trochę bym podrasowała

(Jako autorka bloga, chyba nie powinnam tak powiedzieć ale...) mam podobne zdanie na ten temat. Na chwilę obecną wciąż szukam różnych stron o designie itp. Poza tym mam też spory problem z tym, że nawet nie wiem jakie tło pasowało by do takiego bloga, nie ma on loga itd. Jeśli macie jakiś pomysł to piszcie!


Nie.
Zmieniłabym kolor na niebieski
Ok...niebieski...spróbuję...

Moim zdaniem wszystko jest ślicznie :) Bardzo ładna kolorystyka!!!
Dzięki...

Jest piękny :)
Uuu...dziękuję ślicznie!



(Tutaj również zrzut...) Nie wiem o co chodzi, coś się tutaj pokręciło...i już tak...zostało.



Z odpowiedzi (tych siedmiu osób) wynika, że blog ma najwięcej czytelników w wieku 11-13 lat, mniej w wieku 14-16 lat i najmniej w wieku 17-19, natomiast jest brak osób czytających bloga w wieku poniżej 8, 8-10 i powyżej 20 lat.


6. Czy masz jakiś pomysł na post, który chciałabyś/chciałbyś przeczytać? O czym miałaby być?


-

O Tobie.
A to akurat da się zrobić...

Tak,recenzja kleju xD

Już się za to zabieram xD

Hmm... chyba poruszyłaś już wszystkie ważne tematy :D
Ok...

Chciałabym zobaczyć SR w twoim wykonaniu.
Rzeczywiście...dawno nie robiłam SR, spokojnie na pewno niedługo się pojawi...

7. Czy odpowiada Co częstotliwość wstawiania postów? Co być zmienił/a? 

Rzadziej,ale z Twoich pomysłów
Czekaj...teraz, czy dobrze zrozumiałam? Posty mam wstawiać rzadziej i z moich pomysłów czy częstotliwość wstawiania postów rzadko Ci odpowiada...?

Dodawałabym posty nie kiedy przyjdzie wena lecz co pewien czas,np.co dni

Nie ma problemu.


Nic.
Spoko jest

Częstotliwość jest jak najbardziej ok ;) Bardzo dobrze, że tak starasz się przy tym blogu ;)
Dziękuję bardzo...muszę przyznać, że trzeba na to poświęcić trochę czasu, ale za to sprawia mi to przyjemność...

Jest spoko :)
To dobrze...






Średnia bloga wynosi 6,3

No to na dziś to tyle!
Niedługo możecie spodziewać recenzji kleju xD
julka_k


PS Co do designu bloga to może po prostu zrobię post z wersami roboczymi bloga z różnymi designami? Tylko jak to zamieszczę w poście...nie wiem...pomyślę.


Komentarze

  1. Jestem jedną z tych siedmiu osób ^-^ ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tego powodu^^
      Pozdrawiam julka_k

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.