Przejdź do głównej zawartości

Ja też chciałam...

Hej...możliwe, że zauważyliście ostatnio (pisałam ten post dawno temu, więc możliwe, że nie pamiętacie tej sytuacji) taką sytuację na lilla lou: pewna użytkowniczka wstawiła pracę, rysunek ten zdobył dużo dobrych ocen i miłych komentarzy - większość z nich jest miła, ale... później zaczynają się komentarze typu '' Ja też chciałam tak zrobić, miałam taki sam pomysł, ja też tak robię'' itp. I właśnie dziś chciałabym z Wami o tym...podyskutować.






Ale, dlaczego niektóre osoby tak się zachowują?

A być może dlatego, że chcą pokazać, że one również są takie dobre, ''miały ten sam pomysł'' i chcą usłyszeć (czy też zobaczyć) na swój temat masę miłych komentarzy?

Takie osoby często (nie mówię, że zawsze) nie mają pomysłu na własną pracę lub mają ale...uważają swój pomysł/pracę za gorszą więc próbują ''przypasować'' się innym i wszędzie roznoszą informację o tym, że ''również chciały zrobić taki rysunek''.





Takie podejście do sytuacji wcale nie jest dobre...
Pisząc tak, utwierdzacie się w swojej opinii i tym samym zaczynacie postrzegać siebie samych jako gorszych...
Jeśli pójdzie tak dalej, może to doprowadzić do poważnych skutków...(nie musi, może)

Chciałabym po prostu oznajmić, że lepiej jest samemu pomyśleć i być może (nie teraz, ale może kiedyś) również wpaść na naprawdę świetny pomysł niż pisać w kółko ''Też chciałam tak zrobić'', ''Też miałam taki pomysł'', ''Również chciałam wykorzystać ten motyw'', ''Ja też mam taką pracę, ale jeszcze nie wstawioną...''.

Trzeba zrozumieć, że nie zawsze od razy wszystko się osiąga, czasami czeka nas długa droga do upragnionego celu i powinniśmy starać się ją pokonać (najlepiej jak najszybciej)...I dopisywanie się do pomysłów innych wcale nie jest dobrym rozwiązaniem.

Coś krótki wyszedł ten post...no trudno... I co sądzicie na ten temat? Z chęcią wysłucham Waszego zdania.
julka_k



Przypominam, iż takie typu posty, nie mają na celu wywołania kłótni, urażenia innych osób, itd. Jest w nich wyrażone tylko moje zdanie na dany temat i nie nakazuję się do niego przystosowywać. Są to posty, w których wyrażam swoją opinię, ale również z zainteresowanie wysłucham Waszej w komentarzach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.