Przejdź do głównej zawartości

Bo ja Ci dałam...

Hej, dziś mam nowy temat! A jest on o ocenianiu.



Czasami niektóre osoby proszą o ocenianie ich prac, proszą o konkretne oceny...Raz spotkałam się nawet z jedną o taką wiadomością ''Hej, dasz mi 3, ja Ci dałam 6! Proszę!''

No wiecie, niby nic złego...a jednak coś przyciągnęło moją uwagę...wiecie o co mi chodzi?

A, oto:
Ta osoba, prosi mnie o 3, no okej...ale jeśli jej praca będzie na 2? A jeśli będzie na 5 lub 6 to co? Mam jej dać 3 bo mnie o to poprosiła?

No właśnie...
Lepiej jest uprzejmie zaprosić do swojej galerii, niż wymagać konkretnej oceny....
Poza tym, skoro już tak piszemy to moglibyśmy się sprecyzować, bo druga może nie wiedzieć o jaką pracę chodzi tej użytkowniczce...

Istnieją także wiadomości typu ''Dasz mi 6, ja Ci dałam 3!''
Chyba widzicie o o chodzi tym razem?
Ktoś chce najwyższą możliwą ocenę (w tym przypadku jest to 6) a ''w zamian'' daje 3...

Szczerze mówiąc, ja w ogóle nie chce ocen ''w zamian za''...
Jeśli ktoś ocenia naszą pracę to dlatego, że mu się podoba, jest ładna, chce docenić tak ładną pracę i dać jej dobrą ocenę...

Takie oceny ''w zamian za'' (jak ja to nazywam) wcale nie są szczere, jest to tylko pretekst do tego aby zachęcić innych do oceniania jego prac...

Co Wy sądzicie na ten temat?
julka_k

A, chciałam jeszcze poinformować, że podsumowanie ankiety pojawi się w poniedziałek, więc jeśli ktoś jeszcze chciałby odpowiedzieć to zapraszam, jutro ankieta zostanie zamknięta.

Przypominam, iż takie typu posty, nie mają na celu wywołania kłótni, urażenia innych osób, itd. Jest w nich wyrażone tylko moje zdanie na dany temat i nie nakazuję się do niego przystosowywać. Są to posty, w których wyrażam swoją opinię, ale również z zainteresowanie wysłucham Waszej w komentarzach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.