Przejdź do głównej zawartości

Post na 2 000 wyświetleń...

Hej... wiem, wiem ten post pojawia się dość późno (łagodnie mówiąc), wcześniej nie miałam czasu ale już jestem i przychodzę do Was ze (spóźnionym) postem na 2 tyś wyświetleń bloga!





Ok... a więc:

- zdobycie tych dwóch tysięcy zajęło 88 dni od założenia bloga i 62 dni od 10 grudnia, kiedy blog zdobył pierwszy tysiąc,
(A to by znaczyło, że: zdobycie pierwszego tysiąca zajęło 26 dni a zdobycie kolejnego tysiąca zajęło 62 dni...dziwne...)




- te dwa tysiące złożyły się z:
1872 wyświetleń z Polski,
94 ze Stanów Zjednoczonych,
9 z Turcji,
9 z Ukrainy,
8 z Rosji,
4 z Irlandii,
2 z Niemiec,
2 z Szwecji,

Teraz mam ankietę! (Starałam się aby zabrzmiało to wesoło...).
Mam nadzieję, że ktoś odpowie.




Koniec odpowiadanie mija: dnia 22.02.2017 do godz. 18.00 później ankieta zostanie zamknięta.
Podsumowanie powinno pojawić się: ok. 24 - 25.02.2017


iframe>


Czekam na odpowiedzi!
julka_k

Komentarze

  1. Uzupełniłam ankietę :D ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w poniedziałek pojawi się podsumowanie, zapraszam!
      julka_k

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.