Przejdź do głównej zawartości

Wywiad z Chocolate Monster + dedykacja

Hejka! Dziś mam wywiad ze zwyciężczyniami quizu o mnie!
Przeprowadziłam wywiad z Chocolate Monster i przygotowałam pracę dla Em1401.







Wywiad z Chocolate Monster:
A mogą tam znajdować się moje dopiski (pochyłą czcionką).
1. Kiedy się urodziłaś?
Urodziłam się 25 września 2004r.

2. Jak długo rysujesz?
Od dziecka, ale na poważnie od 2015 roku, czyli można powiedzieć, że dość krótko. (Od 2015 krótko... A co ja mam powiedzieć od 2016? xd)

3. Jak oceniasz swój poziom rysowania w skali 0-10?

Mój poziom rysowania oceniam na 5 - 6/10

4. Czy gdybyś mogła teraz skoczyć ze spadochronu, zrobiłabyś to?

Tak, chętnie^^

5. Jak masz na imię?

Oliwia ;-;

6. Gdybyś musiała zmienić swoje imię to na jakie?

Zmieniłabym imię na Jagoda ^.^ (Wiecie lub nie, ale mam siostrę Jagodę)

7. Czy śpisz w skarpetkach?

Nie, nie umiem spać w skarpetkach ;-; 

8. Jesteś raczej spokojna i z niczym się nie śpieszysz czy stres Tobą ''pomiata''?

Stres mną pomiata ;-; Bardzo często i dużo się stresuje ;-;

9. Gdybyś mogła, to porzuciłabyś szkołę aby spełniać marzenia?

Jasne, że tak.

10. Jakie jest Twoje marzenie?

Mam dużo marzeń.M.in. Chciałabym polecieć na Islandię,chciałabym być domem tymczasowym dla świnek morskich,chciałabym mieć lepszy sprzęt do rysowania itd. 

11. Czy w Twojej szafie panuje bałagan czy może wszystko jest idealnie ułożone?

Zazwyczaj wszystko jest ułożone, ale czasem zdarza się, że gdy czegoś szukam to reszta ,,lata" po szafie ;-; 

12. Czy kredki, którymi rysujesz są w nieładzie czy porządku? Masz je ułożone kolorami?

Kredki, którymi rysuje prawie nigdy nie są w pudełku ;-; Zawsze leżą na biurku, te akurat niepotrzebne gdzieś na boku, te potrzebne bliżej pracy. Jeżeli już są w pudełku to nie układam ich, tylko wkładam jak leci.

13. Czy kiedyś miałaś bloga? A może już masz? A chcesz zacząć prowadzić nowego?

Miałam wieeele blogów. Aktualnie mam dwa. O świnkach morskich (prosiaki-najwieksze-skarby.blogspot.com) i o mnie (worldbychoco.blogspot.com).Chciałabym pisać z kimś bloga,ale tak, aby wszyscy się starali. 

14. (Teraz tak szczerze). Jesteś osobą, której nic się nie chcę czy masz mnóstwo energii i chęci na wszystko?

Jestem leniwą osobą ;-; Nigdy nic mi się nie chce ;-; 

15. Jak długo jesteś na lilla lou?

Jestem od lipca 2016 (Wow, to prawie jak ja ;-;)

16. Który to Twój wywiad?
To mój pierwszy wywiad.

I co sądzicie?
Umiem przeprowadzać wywiady? xd
Może porzucę bloga i zostanę dziennikarką? xd
Trochę przedstawiłam Wam Chocolate Monster, a jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej to myślę, że ona z chęcią odpowie na wszystkie Wasze pytania na swoich blogach (osobiście radziłabym zadawać je na tym o niej, ale róbcie jak chcecie).

Praca... Praca... praca...
A więc... pracę zrobiłam...
No, jest... Jakoś super nie wyszła (więc proszę się nie przestraszyć xd) ale jest.
Tak, no... kompletnie ma oczy krzywe, tam trochę wyjechałam długopisem ale już trudno...
W ogóle ma chyba za dużą twarz (albo za długą) i... próbowałam zrobić nowym sposobem usta i... nie wyszły...
Nos też jest krzywy i brzydki...
No ale żeby nie było, pracę zrobiłam.
A więc tutaj wykorzystałam kilka rad z kanału Sami.
Tak, ona miała taki filmik i zrobiłam właśnie trochę na wzór, korzystając z jej rad (i trochę zmieniając po swojemu) już dwie prace, a tu jest trzecia...
O jeny... te krzywe koki (przykro mi musicie przecierpieć moją żałobę)... i ta skóra, wypisującym się promarkerem...
Dobra, praca jest - proszę się nie śmiać.
Dedykuję tę pracę Em1401 - zwyciężczyni quizu!






Pa!
julka_k

PS Niedługo pół roku bloga!!!

PPS I przepraszam, że dopiero w środę ten post ale jakoś nie mogłam się pozbierać żeby go dokończyć, poza tym z przykrością informuję, że w tym tygodniu pojawi się jeszcze tylko jeden post, za to mam nadzieję, ciekawy.

Komentarze

  1. Coś mi znajomo wygląda ten wywiad :p Taak,zostań dziennikarką(ale równolegle możesz prowadzić bloga :p).Pozdrów siostrę ode mnie ^^ I na pytanka od innych odpowiem na swoim blogu lub ew.na tym o świnkach,gdy urządze Q&A :p
    Praca bosska ^^
    Twoja druga dedykacja.Jeszcze tylko 55 do 57! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty nie powiesz? xd
      No nie wiem.. dziennikarka to praca na cały etat...
      Jaaasne, że ją pozdrowię... (skoro muszę xd)
      Dzięki, ale na pewno nie przeoczyłaś moich wyżaleń, więc wiesz co sądzę na jej temat...
      Taaa... moja druga (i chyba ostatnia)...

      Usuń
  2. Wspaniała praca mała rada: rób trochę mniejsze głowy
    Em1401

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tak, wiem - głową jest za duża, jednak pisałam już o tym w poście.

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.