Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE MIESIĄCA ~ KWIECIEŃ 2017

Hejka, niestety nie udało mi się wcześniej opublikować tego posta, więc przychodzę z nim dopiero teraz, chyba nie jest to żaden problem?
Dziś podsumowanie kwietnia.






 Szczerze mówiąc wcześniej nie sądziłam, że zrobię podsumowanie miesiąca, chciałam nawet sobie to odpuścić, jednak dostałam prośby o wykonywanie podsumowań, tak więc jest oto podsumowanie. Co prawda nie wiem czy będę podsumowanie pod koniec każdego miesiąca (mam problem aby coś więcej tu napisać) może jak wymyślę, jakiś mój własny sposób na to co mogłabym pisać w takich podsumowaniach, będą one pod koniec każdego miesiąca.

Ale narazie jest jak jest.

W kwietniu było 2 008 wyświetleń, najwięcej w dniu: 18 kwietnia - 668 wyświetlenia

Najpopularniejszy post: ~Plan~ 70 wyświetleń (to post informacyjny więc podam jeszcze ten drugim najpopularniejszy - ''pełny'')
Na drugim miejscu znajduje się Challeng ~ Only Pen Challeng i Celebrity Draw Challeng - 59 wyświetlenia

Ilość komentarzy od czytelników: 55 




A tutaj moja najnowsza praca, sukienka wzorowana na pracy Marcysibush (filmik na kanale ll) Pin up gril

Szczerze mówiąc czasami wzoruje się pracami innych aby móc spróbować nowej techniki, porównać swoje zdolności i efekt, ale to tylko w celach edukacyjnych(?)...

Z początku zastanawiałam się czy robić te białe kropki - bałam się, że zepsuję nimi pracę ale w końcu się na nie zdecydowałam. Tutaj jednak wstawiam dwie wersje pracy -  bez kropeczek i z nimi, napiszcie mi, która Waszym zdanie wyszła lepiej.




To chyba tyle...
Pa!
julka_k

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki^^ Na początku obawiałam się aby nie zepsuć nimi pracy jednak z efektu końcowego jest zadowolona.

      Usuń
  2. Na moim blogu najwięcej wyświetleń również było 18 kwietnia -_-
    ILLUMINATI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Ciekawe, nie powiem...
      Już nie pierwszy raz mam taką sytuację, że coś ważnego na blogu również było dniem ważnym dla kogoś innego np. teraz albo 3000 wybiły w dzień urodzin mojego psa...Niezwykłe...

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.