Przejdź do głównej zawartości

Czas + Usuwanie prac

Hej, zauważyłam, że ostatnio (i ogólnie) część osób podaje czas wykonania pracy i... Ja rozumiem, niektórzy chcą mieć wszystko zapisane i uniknąć ewentualnych pytań, jednak zauważyłam, że część osób porównuje się, można powiedzieć chwali... 






 Wiadomo każdy z nas robi rysunki w innym czasie, niektórzy potrzebują nawet do kilku dni, a innym wystarczy 30 minut...

Jednak co innego kiedy chwalimy się, że zrobiliśmy pracę w tym i tym czasie... Owszem, nie zabronię nikomu, jednak chciałabym zauważyć, że to nie są wyścigi na czas a na pewno większe szanse na wygranie będzie mieć praca, która jest dokładna niż wykonana w krótkim czasie (zresztą nie mamy pewności, że autor podaje prawdziwy czas)...

Liczy się jakość!
To prawda, na pewno wśród nas są osoby, które... rysują już dłuższy czas, a ich umiejętności również są już na wyższym poziomie i zrobienie pracy zajmuje im mniej czasu...

Ale (według mnie) osoby, które, dopiero zaczynają lub do perfekcji jeszcze dużo im brakuje powinny tym bardziej starać się przy pracach i nie patrzeć na czas (ewentualnie w ramach sprawdzenia jak długo zajmuje im skończenie projektu)...

Bo jak tak piszą to co chcą osiągnąć?
Nikt nie potwierdzi prawdziwości ich słów, a rysunkowi jeszcze dużo brakuje... Chcą zyskać sławę jako najszybsze projektantki nieskończonych projektów?  Często jest tak, że kiedy się śpieszymy robimy wszystko ''na odwal'', nie zwracamy uwagę na szczegóły (które mogę sprawić, że rysunek będzie wyjątkowy i piękny) a także nie przykładamy się, co widać np. w kolorowaniu... zapominamy o cieniach i mniejszych elementach stroju np. butach...

Przecież podczas oceny nikt nie będzie zwracał uwagi na czas tylko na wygląd... 
Tak samo jurorzy(?) nie będą czytać wszystkich komentarzy, więc z powody jednej opinii, w której są zawarte rady nie trzeba usuwać pracy i wstawić na nowo aby znalazły się pod nią tylko miłe komentarze...

Chyba, że chcecie zadowolić swoje ego i patrzeć tylko na przychylne dla Was komentarze...

Kiedy się usunie taką pracę, a później wstawi na nowo na pewno ktoś się przyczepi, zauważy, że tamta została usunięta z powodu jakiegoś komentarza i (możliwe) rozpocznie się nowa, dłuższa kłótnia a tłumaczenia autora, że ''chciał zakończyć tamtą kłótnię'' nie będzie dobrze odbierane...
1. Tylko ktoś wyraził swoje zdanie (nie było kłótni - czasami jest tak, że autor nawet nie odpowiedział).

Więc nie widzę sensu takiego zachowaniu, chcecie uniknąć kłótni, prowokując następną?
Chyba lepiej jest wytłumaczyć innym i tym samym uniknąć ewentualnych późniejszych pytań bez potrzeby usuwania pracy... 
Ale to tylko moje zdanie...
To chyba tyle na dziś...
julka_k

Komentarze

  1. Nie rozumiem podawania czasu.Ostatnio na ll 3 razy pojawiła się praca a w opisie 3 razy "robione półtorej godziny" (sorry ,ale nie wiem czym się chwalić,dla mnie w 1,5 h nic się nie da stworzyć ;-;)lub jedna praca gdzie na końcu pisało "4h" .Nie wiem co jest takiego cool w pisaniu czasu.Myśę też ze większość specjalnie przedłuża żeby było że się stara
    Usuwania prac nie skomentuje.To jest dziecinne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla każdego potrzebna jest inna ilość czasu, więc dla Ciebie 3 godziny to może być mało, dla mnie dużo. Przecież nikt nie ocenia pracy pod względem wykorzystanego do niej czasu...
      A usuwanie prac rzeczywiście nie jest na miejscu.

      Usuń
  2. Podawanie czasu... tak szczerze, nigdy jakoś nie interesowało mnie mierzenie, ile czasu zajmuje mi dany rysunek. Zwykle podczas rysowania, czy to w ll czy bez, słucham ulubionej muzyki i się relaksuję, ponieważ rysowanie to moje hobby, uspokaja mnie to, a gdy mierzę czas odczuwam niepotrzebną presję. Jak dla mnie, jeśli lubimy rysować, powinna to być przyjemność, w której liczy się efekt, a nie jakiś wyścig. Poza tym, niektórzy też piszą, jak to strasznie długo coś robili [żeby wyglądać na takich, którym zależy, starają się? A może by inni podziwiali ich trud? Idk ;-;]
    Usuwanie prac jest dziwne ;-; ja rzadko cokolwiek usuwam, jedynie jak pomylę się w kategorii, opisie, praca wstawi się czarna lub w koszmarnej jakości. Jak dla mnie, usuwanie pracy z powodu jakiegoś jednego komentarza [który przecież można zgłosić do usunięcia...] to tchórzostwo, poza tym niektórzy powinni zdecydowanie nauczyć się odróżniać krytykę od hejtu. Aż serce mi krwawi, gdy ktoś uzna czy mój, czy kogoś innego komentarz z uzasadnioną krytyką za hejt...
    ~MadCalanchoe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ja również nie mierzę czasu (no chyba, że na potrzeby postu lub dlatego, że niedługo np. jadę do sklepu i żeby się wyrobić - mam psa i tak dla pewności wolę usunąć rysunki z miejsca pracy, aby przypadkiem nie dostały się w jego pysk). Co do usuwania prac, zdarza się to coraz częściej, gdyby komentarz naprawdę był obraźliwy (tak jak mówisz, można go zgłosić) zresztą na pewno inne osoby na ll wstawiłyby się za autorem, często dzieje się to też nawet z powodu komentarza z pewną radą, czy opinią w stylu ''Poćwicz rysowanie falbanek''.
      Niestety ludzie coraz bardziej się zmieniają, ale nie mamy na to wpływu.
      Pozdrawiam julka_k

      Usuń
  3. Całkowicie się z tobą zgadzam. Pisanie ile się robiło daną pracę jest po prostu głupie. Chyba, że ktoś się spyta w komentarzu, bo jest ciekawy ile mu takie dzieło zajęło. Czasami się z tym stykam, ale na szczęście na tm nie widzę takich rzeczy zbyt często.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.