Przejdź do głównej zawartości

Hm...

Tak więc, jak wczoraj post był późno to dziś jest wcześnie.
A dzisiaj mam już 21 myśl w odliczaniu do Wigilii. To co jaki chcecie post po świętach na sylwestra? Ja mam już kilka pomysłów co się w nim pojawi i niedługo zacznę go pisać, więc może jakieś życzenia?
Przechodząc dalej (bo trochę się rozpisałam w tym krótkim poście)  to chciałam Was poinformować, że niedługo (być może w piątek albo w sobotę) pojawi się (jak zapewne wiecie) kolejny post, nie będzie to taki post jak zazwyczaj ponieważ będą tam wypisane wszystkie rzeczy, które chciałabym zmienić na blogu. Będzie to post z taką listą z której będzie odhaczać już wprowadzone w życie zmiany, no ale reszty dowiecie się później. (I chcąc i nie chcąc i tak się rozpisałam, jeszcze trochę a będę musiała zrobić zawijanie tekstu).
Już? Na pewno? (*upewnia się czy to wszystko co miała do przekazania, już przekazała*)
Ok na pewno (najwyżej jeszcze czegoś dowiecie się w następnym poście)
Dzisiejsza myśl to: Ciesz się tym co masz bo tylko dobrzy ludzie potrafią cieszyć się jak np. pada śnieg, z dnia na dzień zmienia się pogoda a także tym co już mają w swoich zasobach.
No to tyle!
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.