Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE MIESIĄCA-Listopad

Hej, dziś mam podsumowanie miesiąca. A więc zacznijmy!

 Jeśli ktoś chce to może posłuchać. (Nie nakazuję, od razu informuję, że nie sugerowałam się niczym konkretnym w wyborze tych piosenek, tak po prostu przyszły do głowy i je wstawiłam).

                               '' Diamonds''


 ''Bingo''

''Przyjdzie Taki Dzien''

 

Podsumowując:
-skończył się listopad,
-moje wytworki ma już niecałe trzy tygodnie (dokładnie 19 dni, został założony 13.11.16),
-najpopularniejszym postem jest: ''skóra-porównanie''
-miał on 24 wyświetlenia i 1 komentarz,
-w tym miesiącu (niecałym) było łącznie 704 wejścia na bloga i 3 komentarze (w tym jeden mój),
- najwięcej wyświetleń było w dniu 14 listopada 156 wyświetleń
-najmniej popularnym postem był: ''styl fluo''
miał on tylko 5 wyświetleń i 0 komentarzy,
- w ciągu tych niecałych trzech tygodni zostało wstawionych 8 postów,
 -najwięcej komentarzy zyskał post ''styl boho'' w tym jeden komentarz był mój więc post ''styl boho'' i ''skóra-porównanie'' miały równą ilość komentarzy:1

Oprócz tego to nadal czekam na odpowiedzi z ankiety.


Poza tym wpadłam na taki pomysł aby zrobić takie jakby odliczanie do świąt. Polega ono na tym, że codziennie do 24 grudnia będę publikować na blogu taką małą myśl na dany dzień. A na koniec zrobię posta na taki temat na jaki mnie poprosicie, napiszecie w komentarzach jaki chcielibyście post w zakładce ''pomysły'' a ja wybiorę i go zrealizuję razem z pewną wymyśloną przeze mnie niespodzianką. Co o tym sądzicie?

Myśl na dziś to: Będzie dobrze!


Na dziś to tyle, żegnam Was!
julka_k 

PS Jeśli ktoś zauważył to pisząc tego posta użyłam (naprawdę) dużej czcionki, z mniejszą wyglądało to dość... głupio.
Ale reszta postów będzie już z wykorzystaniem normalnej czcionki. (Chyba, że wolicie tą większą, piszcie w kom.) 

PPS Zmieniłam czcionkę co sądzicie? Lepsza?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.