Przejdź do głównej zawartości

WAŻNE

Hej (muszę wymyślić jakieś nowe powitanie), (i tak, wiem piszę dość późno ale zależało mi aby Wam to przekazać) post miał być dziś, ale... coś nie wyszło, tak więc post normalnie powinien pojawić się jutro... ale też się nie pojawi (znaczy nie ten, który powinien się pojawić), chciałabym Was przeprosić ale druga część postu na sylwestra pojawi się prawdopodobnie dopiero...w następnym tygodniu... jeśli chcecie w zamian mogę Wam wstawić jakiś post, który był przeznaczony na styczeń... Oczywiście postaram się wstawić ten post na sylwestra jutro, najpóźniej w niedzielę, ale nie mam pewności i po prostu wolałam Was wcześniej uprzedzić, tak jakby co.
No to koniec!
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.