Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie ankiety

Hej dziś mam podsumowanie ankiety!

 No to zaczynamy!
Od razu uprzedzam, że nie będzie to długi post ponieważ odpowiedzi udzieliły tylko dwie osoby, a kiedy pytałam się przy ostatnich postach czy chcecie podsumowanie, nikt mi nie odpowiedział, więc uznałam, że skoro nie otrzymałam informacji zwrotnej to zrobię to (dość krótkie) podsumowanie.

Ankieta zawierała pięć pytań, w tym jedno z podanymi już odpowiedziami (do zaznaczenia), cztery pytania miały miejsca do własnej wypowiedzi. 
 Wpisy przechyloną i inną (niż na blogu) czcionką należą do mnie.



1.Co sadzisz o tym blogu?(2 odpowiedzi)

Zmieniłabym trzcionkę, bo ciężko się czyta! Mogłabyś zrobić jakieś DIY a nie tylko style!
 
Dziwny
 A może jakoś dokładniej?

2.Czy odpowiada Ci ilość wstawianych postów na tydzień?(2 odpowiedzi)
TakZa dużo, nie nadążam czytaćwszystkich postówZa mało, chcę więcej50%50%


Tak0
Za dużo, nie nadążam czytać wszystkich postów1
Za mało, chcę więcej1
 Jak widać tutaj zdania są podzielone 1:1, tak więc na razie nie będę zmieniać ich częstotliwości (...może kiedyś, jak więcej osób będzie odpowiadać w ankietach i zdania tych osób bez wahania będą stwierdzały jak często chcielibyście posty...)
 
3.Co uważasz o tematyce tego bloga?(2 odpowiedzi)
 
Jest ok. Tylko czasami nudna, bo nie interesują mnie style bardziej DIY!
 
;-;
Wiesz, nie jestem w stanie dużo wyczytać z tego (;-;) na temat tematyki bloga (masło maślane;)
 
4.A jego wygląd? Odpowiada Ci?(2 odpowiedzi)
 
Trzcionka! Trzcionka!
Zmieniłam! Zmieniłam! Ta nowa odpowiada czy mam zmieniać jeszcze raz?

Niee!
A co konkretnie? Jeśli można spytać?
 
5.Chcesz dodać coś od siebie o tym blogu?(2 odpowiedzi)
 
Nie to twój blog.Prowadź go jak chcesz, ale może jakieś filmiki które bardziej nam pomogą?
 A więc co do filmików, mam zamiar je wprowadzić w życie, na razie jeszcze nie wiem kiedy, ale kiedy tylko coś się zmieni to będę pisać.
`NiePozdrawiam ;)
Dziękuję. (Nie wiedziałam, czy mam to poprawić - piszę się oddzielnie - więc zostawiłam prawdziwa wersję napisaną przez autora).

Ok to tyle!
julka_k


Tak0
Za dużo, nie nadążam czytać wszystkich postów1
Za mało, chcę więcej1

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.