Przejdź do głównej zawartości

Post na 1000 wyświetleń...

Q&A

Hej, dziś na 1000 wyświetleń (wiem, że dokładnie 1000 było wczoraj ale niestety nie mogłam posta opublikować wcześniej) mam dla Was 10 Q&A czyli pytania i odpowiedzi o mnie.
 





1. Ulubiony smak lodów?
Eee... nie mam ulubionego smaku, ale między innymi lubię lody kokosowe i sorbet malinowy.

2. Czy masz zwierzę domowe?
Tak... psa, nazywa się Bruno.

3. Ulubiony przedmiot?
No nie wiem, nie mam ulubionego, mam kilka przedmiotów, bez których nie byłabym w stanie funkcjonować np. kredki.

4. Ulubiony kolor?
... Nie potrafię wybrać jednego.

5. Jak długo rysujesz?
 Odkąd pamiętam, a tak na poważnie to od końca kwietnia 2016. Swoją drogą jeśli ktoś chciałby zobaczyć moje prace to zapraszam na lilla lou. (login julka_k).


6. Ulubiony miesiąc?
Lubię kilka, między innymi maj, czerwiec, lipiec, sierpień i grudzień.

7. Ulubiona fryzura?
 Zazwyczaj chodzę w kitce lub koku, ale... lubię także dobierańca.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Ciężkie pytanie. Lubię dużo rzeczy, gdybym miała wszystkie wypisać to chyba bym Was zanudziła.

9. Ulubiony wokalista?
Nie mam ulubionego, mam raczej ulubione piosenki, zazwyczaj słucham ''wszystkiego''.

10. Gdybyś dostała jedno życzenie do spełnienia i mogłabyś poprosić o wszystko czego tylko zapragniesz. Co by to było?
A więc... chyba poprosiłabym o pegaza a następnie odleciała na nim do krainy tęczy ;-; nie, a tak na poważnie to chyba udałabym się w jakąś podróż.








To tyle na dziś!
Żegnam się z Wami!
julka_k

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.