Przejdź do głównej zawartości

~INFO~

Hej dziś nie mam posta (pojawi się pewnie jutro), mam natomiast informację a raczej zapytanie, a więc chodzi o to, że już od pewnego czasu zastanawiałam się nad wyglądem bloga, testowałam, próbowałam raz było gorzej, raz lepiej, ale zawsze coś mi nie pasowało, więc nigdy nie klikałam opcji zastosuj do bloga, bo miałam wrażenie, że ten wygląd tylko pogorszę, chciałabym abyście mi napisali, co sądzicie o wyglądzie bloga, co Wam nie pasuje i co mogłabym zmienić, po prostu kiedy pisze się bloga, ciężko jest ocenić czy ten wygląd odpowiada czytelnikom czy może nie, więc naprawdę bardzo ułatwiło by mi to sprawę jakbyście napisali (w komentarzach pod tym postem) co Wam odpowiada a co nie w wyglądzie tego bloga, chodzi o to, żebym i ja się dobrze czuła pisząc bloga z takim wyglądem ale i Wam by się przyjemnie go czytało, a może wszystko Wam na razie odpowiada (e... nie ma co się łudzić)...ale jakby tak było (w co bardzo wątpię) to tez napiszcie w komentarzach np. wszystko jest ok albo za dużo różu (ja osobiście nie jestem zwolenniczką różu, więc mogę zmienić ten kolor na inny, ale muszę dostać od Was informację z tym, wiadomo są osoby, które lubią żółty, inne zielony, jeszcze inne niebieski,a ja chciałabym stworzyć taki wygląd aby odpowiadał on wszystkim). Oprócz tego byłoby miło jakbyście napisali jeszcze coś o postach, w sensie czy dobrze Wam się czyta tekst napisany przez mnie, czy mam coś zmienić w pisaniu itp.
No to chyba tyle, spodziewajcie się niedługo kolejnej części posta!
julka_k

PS Zmieniłam tytuły postów, teraz znajdują się na środku, lepiej czy gorzej?

PPS (Nie chcę żeby to zabrzmiało rozkazująco czy coś, potraktujcie to bardziej jak wiadomość). Kiedy dobijecie do 5tyś, wyświetleń, to możecie się spodziewać specjalnego posta, mam już fajny pomysł (który mam nadzieję Wam się spodoba)^^

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.