Przejdź do głównej zawartości

~Ankieta ~ Pytanie

Hej, ostatnio (w sumie całkiem niedawno) dostałam pytanie czy zrobię ankietę na blogu. Myślałam nad tym długo i doszłam do wniosku, że po prostu się Was zapytam:
Chcecie ankietę lub Q&A ?
Szczerze mówiąc chciałam nawet zacząć zbierać pytanie do q&a w poprzednim poście ale nagle zdałam sobie sprawę z tego, że niedawno była już ankieta...
Ale skoro dostałam takie pytanie, to pomyślałam czemu, nie?
Tak więc piszcie czy chcecie tę ankietę lub q&a w komentarzach.
julka_k
PS Jeśli ta ankieta/q&a się pojawi to pewnie będzie razem z krótkim podsumowaniem marca.

(17:04) Nadal czekam na odpowiedzi...

(17:05) Dobra, możecie zadawać mi pytania do Q&A  pod tym postem.


Komentarze

  1. Dobra, w takim razie kilka ode mnie :3
    1) Wiesz co dzisiaj świętujemy (04.04)?
    2) Czy znasz mojego bloga :3?
    3) Chcaiałabyś mieć szczury? Jaką płeć? Jak byś je nazwałą?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ulubione zwierzę?
    2. Ulubiony serial?
    3. Jeździsz na rolkach lub wrotkach?
    Mam nadzieję, że się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytania:
    1.czy oglądałaś soy lunę?
    2.Kiedy dowiedziałeś się o marce lilla Lou???
    3.Co lubisz robić?
    4. Czy masz jakieś rady dla początkujących projektantów??.

    Mam nadzieje że na jakieś pytania odpowiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, z wielką chęcią odpowiem na wszystkie, czemu miałabym nie odpowiedzieć? No, to by chyba było trochę bez sensu, gdybym ogłosiła, że przygotowuję Q&A i przyjmuję pytania a potem bym nie odpowiedziała...

      Usuń
  4. 1.Czy masz jakieś inne hobby pasje lub marzenia oprócz projektowania??
    2. czy masz jakieś zwierzę??
    3.Ulubione przybory do rysowania (testowane)???
    4.masz momio lub movie star planet???

    OdpowiedzUsuń
  5. Juleł przypomniał Choco i Coco coś wymyśli:
    Czy lubisz czekoladę?
    Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
    Byłaś kiedyś w Krakowie?
    Gdzie chciałabyś jechać na wakacje?
    Jaki jest Twój ulubiony sklep z ubraniami?
    A ogólnie ulubiony sklep?
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Lubisz pierogi?
    Jak odkryłaś LL?
    Startujesz w pm?
    Jaki masz styl ubierania się?
    Jaka jest aktualnie Twoja ulubiona piosenka?
    Znasz Coldplay'a?
    Jaki jest Twój ulubiony owoc?
    A warzywo?
    Lubisz jeździć na rolkach?
    Jaki masz telefon?
    Chyba tyle,może cuś jeszcze wymyślę ^.^
    Choco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę jeszcze raz bo nie wiem czy doszło

    Czy masz jakieś hobby pasje oprócz projektowania??
    Czy masz jakieś zwierzę???
    Ulubione przybory do rysowania (testowane)??
    Masz momio lub movie star planet???
    Ulubiona piosenka??
    Ulubiony zespół piosenkarka lub piosenkarz???
    Masz xboxa???
    Ile masz szkicowków do projektowania????
    Znasz szkicowniki top model???
    Czy twój plecak do szkoły jest ciężki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, doszło. Jest wyżej.
      Ale i tak dziękuję za wszystkie pytania.

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.