Przejdź do głównej zawartości

RECENZJA ~ Snow Queen

Hej, ostatnio miałam ochotę by napisać posta, znalazłam nawet dobry temat (w sumie wymyśliłam go już wcześniej, czekał tylko w kolejce pod nazwą ''do zrealizowania'') i kilka razy już nawet otworzyłam bloggera ale... miałam serdecznie dosyć wojny ze zdjęciami a do tego posta były one bardzo potrzebne. Tak więc po kilku nieudanych próbach zrealizowania mojego pomysłu dałam sobie spokój. Jednak wielka chęć by napisać nową notkę cały czas we mnie była więc usiadłam przy laptopie i zaczęłam pisać. Ponieważ odebrałam wczoraj szkicownik, który wcześniej zamówiłam pomyślałam, że zrobię jego recenzję. Jest to szkicownik lilla lou Snow Queen.






Zacznijmy od okładki, moim zdaniem pasuje do tematu szkicownika, całość wykonana jest w pasujących do siebie (jak i tematu designera) kolorach. W napisie ''snow queen'' czcionka sprawia, że według mnie pasuje on do tematu tego designera.





Na pierwszej stronie znajdują się naklejki.
Muszę przyznać, że fajny pomysł by je tam umieścić jednak myślę, że mało osób z nich korzysta. Na dodatek mają taką białą ''ramkę'' co również straszliwie przeszkadza.




Następnie jest reklama lilla lou, ich poradników i szkół rysunku.





Dalej znajdziemy szkołę rysunku, która jest również w szkicowniku Bride. Szczerze mówiąc te szkoły rysunku są mi raczej nieprzydatne, o ile dla początkujących projektantów/projektantek się przydadzą o tyle bardziej doświadczone osoby po prostu z nich nie korzystają, mają swoją technikę i swój sposób aby coś narysować.



Przykładowe pozy, które znajdziemy w tym szkicowniku:





Szczerze mówiąc wielkim rozczarowaniem dla mnie okazała się ta ⬆ poza, proporcje ciała są źle wymierzone(?)...po prostu cała anatomia się tutaj nie zgadza, całość jest nieproporcjonalna, niektóre linie obrysu wyglądają jakby przy tworzeniu obrysu nie wiadomo było co z nimi zrobić i tak delikatnie je poprowadzono, w złym miejscu...Sama osobiście próbowałam ten obrys trochę przerobić jednak przerobienie obrysu (prawie całego, bo według mnie dobrze wygląda w nim tylko głowa) i narysowanie stroju to już wyższy szczebel drabiny...
Może na zdjęciu wygląda to dobrze, jednak w rzeczywistości cała poza jest niespójna...

W szkicowniku znajdziemy również prace innych użytkowniczek: 
JulaLou (dwie prace), persi, oliwiawera2001 (2 prace) i 
KasiaŻ10.




Prace są dobrej jakości, jedynie mogę się przyczepić, że prace (te w górnym zdjęciu) Julalou i olwiawera2001 (nie bawię się w odmienianie)  mają wyblakły, przepalony kolor biały...

Po wewnętrznych stronach okładek znajdziemy reklamę strony lilla lou i lilla lou ferosh.
A z tyłu kilka słów o lilla lou, miniaturki prac znajdujących się w tym designerze i reklamę innych książek lilla lou.

Ogółem spodobał mi się ten szkicownik, są ciekawe pozy inne niż w reszcie szkicowników (wyjątkiem jest ten jeden zdeformowany rodzaj obrysów). Całość wykonana jest porządnie, kartki nie posiadają faktury, książka jest bindowana.
Ogółem jestem zadowolona ze swojego zakupy, jedynie rozczarowałam się tą jedną pozą, na szczęście jest ona raczej rzadko używana. 

Sami musicie ocenić tę książkę, ja mogę tylko podać, że sama przyznaję jej 8/10 punktów.
Pa!
julka_k

UWAGA!
Jutro kończy się termin przyjmowania odpowiedzi z quziu!

PS Przepraszam za nieprzycięte zdjęcia.
PPS To jest dokładnie setny post na blogu.

Komentarze

  1. Fajny szkicownik,ale raczej go nie kupię.Tak jakoś nie przypadł mi do gustu.Jedynie ta tańcząca poza,ale już trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu wszystko się podoba. Co prawda kilka póz przypadło mi do gustu, więc nie żałuję swojego zakupu, ale sama poprawiłabym kilka rzeczy.

      Usuń
  2. Świetny opis ^^ ~~ CrL ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.