Przejdź do głównej zawartości

~Plan~

Hej, ponieważ (o, dziwo - jestem w szoku!) zbliża się 5 000 wyświetleń, przedstawię Wam co i jak zamierzać zrobić.
1. A więc na 5000 przygotowałam, można powiedzieć niespodziankę, która składa się z 3 części czyli aż 3 postów.
Jutro zostanie opublikowana pierwsza część, a kolejne w odpowiednim czasie.
2. Nie zamierzam robić czegoś na 6000, 7000, 8000 i 9000. Natomiast na 10 000 na pewno się coś pojawi!
3. Za niecały miesiąc minie aż pół roku od założenia bloga więc spodziewajcie się czegoś!
4. Nie zamierzam robić już podsumowań miesięcy...Chyba, że bardzo chcecie...
A w razie jakiś pytań to piszcie!
julka_k

Komentarze

  1. 1.Suuper ^.^
    2.To na 10000 musi być coś extra ;)
    3.Nawet wiem czego xD (nie wygadam)
    4.Podobały mi się,ale nie będę Cię zmuszać.To Twój i Twoje decyzje.Ty masz się tu czuć dobrze :>
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyrozumiałość, jednak jak napisałam, skoro Wam się podobają to czemu mam ich nie robić? No, załamana tym faktem nie będę, jednak zawsze mam problem bo nie wiem co mogę napisać w tych podsumowaniach...

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.