Przejdź do głównej zawartości

PRIMA APRILIS^^

Prima aprilis!
Tak, tamten post był z okazji pierwszego kwietnia czyli święta (o ile można tak to nazwać) prima aprilis.
Także przepraszam jeśli ktoś nie lubi takich żartów, ale nie jestem stanie przewidzieć wszystkiego.
I przepraszam, że nie odpowiadałam ale nie chciałam aby cały plan legł w gruzach.
I dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które próbowały wybić ten pomysł z głowy.
Nie zamierzam porzucać bloga, zostało to nawet napisane w podsumowaniu ankiety#3 i jestem ciekawa ilu z Was się nabrało?
Tym, którzy się nie dali nabrać, gratuluję przebiegłości!
A Wy ile osób wczoraj nabraliście?
julka_k^^

PS Chcecie podsumowanie marca?

Komentarze

  1. Fajnie, że to był tylko żart <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba masz problem, jestem niesmaczna xd
      A poza tym jak uda Ci się mnie przełknąć to post ''Koniec...'' już nie będzie tylko żartem...

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.