Przejdź do głównej zawartości

QUIZ~ O mnie

  Hej dziś mam dla Was quiz o mnie (jako o autorce bloga).
Przygotowałam formularz do wypełnienia. 




  
 INFORMACJE:
Zakończenie możliwości odpowiadania na formularz mija: 30.04.2017
Podsumowanie może pojawić się trochę później.
Wszystkie informację zawarte w formularze są dostępne, wystarczy pomyśleć. Oczywiście nie możecie mnie pytać ani prosić kogoś innego aby zrobił to za Was o informację potrzebne do ankiety.Ogółem robię to w ramach zabawy, ale jeśli ktoś bardzo będzie chciał to mogę zrobić mu pracę z dedykacją (jeśli chcecie takie niby nagrody - piszcie w komentarzach, wtedy napiszę post z tymi dedykacjami...i jeszcze jedno nie robię nagród rzeczowych) którą później umieszczę na blogu (zresztą mam taki zamiar aby, wszystkie dedykacje za jakiś quiz itp. wstawiać na bloga). Czy coś jeszcze...? (*upewnia się*)... nie, chyba nie...
A!... I pierwsze pytanie w formularzu to tak jakby miejsce na podpis (nie, nie musi być imię i nazwisko - wszystko jest w formularzu - ale tak dla upewnienia jeszcze wytłumaczę) musisz się podpisać, żebym wiedziała kto udzielił takich odpowiedzi. Wystarczy jedna literka, jakieś słowo, przezwisko, pierwsza literka imienia albo nick lilla lou lub z jakieś innej gry, nie chodzi o to, żebym wiedziała jak się nazywacie tylko po to żeby w podsumowaniu poszło dużo łatwiej i sprawniej.
(...I tak oto wstęp, stał się dłuuuuugą notatką....)
  Ok to miłego odpowiadania i życzę powodzenia!
Czytajcie uważnie!
Jakbyście nie znali odpowiedzi na jakieś pytanie to zostawcie puste lub napiszcie ''nie wiem'', liczy się abyście się podpisali - pytanie 1 (obowiązkowe).
Przed przystąpieniem do ankiety, pomyślcie, zastanówcie się, kto ma dobre pomysły i jest bystry będzie wiedział o co chodzi. (#tajemnica)
''Test'' zawiera 25 pytań. 
UWAGA
Wypełnienie ankiety jest równoznaczne ze zgodą na opublikowanie odpowiedzi w podsumowaniu.








 I co jak Wam poszło? Znaliście odpowiedzi na pytania?
 julka_k

PS Wiem, że trochę dużo pytań ale może za to podsumowanie wyjdzie fajnie.

Komentarze

  1. Wiedziałam że będzie quiz :D Ide wypełniać ankietke ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ciekawe jak sobie poradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo chyba ;-;
      Choco

      Usuń
    2. Na pocieszenie powiem Ci, że nie najgorzej Ci poszło. Co prawda były dwie odpowiedzi, które bardzo mnie zaskoczyły ale było całkiem sporo dobrych.

      Usuń
    3. A które to były? xD
      C

      Usuń
  3. To o kolorze oczu i o zrobionych dedykacjach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudne to trochę... I ta moja skleroza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać rzeczywiście, niestety teraz już nic nie zrobię więc następnym razem będę o tym pamiętać. A jeśli chodzi o to, że ktoś nie ma lilla lou to bez posiadania konta również da się wejść na tę stronę i konkretny profil.

      Usuń
  5. Wiedziałam że coś takiego będzie!!
    Ale nie wiem czy mi dobrze poszło:-(:-(
    Em1401

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.