Przejdź do głównej zawartości

~MOJE PYTANIA~

 Hej mam do Was małe pytanko, odnośnie wyborów (różnych) np. PM, jakiś w szkole czy jeszcze innych, a więc czy nie lepiej wygrać uczciwie? Czy nie lepiej wygrać później ale na to zasłużyć niż wygrać szybciej ale za oszukane, nieprawdziwe głosy? Czy nie lepiej cieszyć się z prawdziwej, zasłużonej wygranej? A jeśli nam się nie uda to czy to powód do płaczu? Może to po prostu znaczy, że jeszcze nie jesteście na odpowiednim poziomie lub był ktoś lepszy od Was, ale zawsze można spróbować za jakiś czas i dać szansę innym. Czy nie lepiej być naprawdę dumnym ze swojej wygranej niż potem wstydzić się o tym mówić?
Napiszcie co sądzicie na ten temat...
julka_k
Tutaj link do quizu (klik)
Normalnie nie byłoby dwóch postów w jednym dniu, jednak musiałam coś napisać.

I tak mam w planach jeszcze rozwinąć ten temat w jednym z postów...(jeśli mi się uda xd)

Komentarze

  1. Jeszcze pytanko ode mnie:Czy to że startujesz w glosowanou oznacza,ze musisz sciagac hacki,miliardy przegladarek aby wygrać?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.