Przejdź do głównej zawartości

LBA - Caroline Lou

Dziś LBA od Caroliny Lou (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam).
Pomyślałam sobie ''A wykonam, czemu nie?'' tak więc i jest!
Zapraszam do dalszego czytania!






Pytania od Crl:

1. Gdybyś musiała przefarbować włosy, to na jaki kolor?
Gdybym miała przefarbować włosy...ale całe? Bo jeśli nie to chyba rozjaśniłabym sobie końcówki albo zrobiła sombre.
A jeśli całe to może jakiś blond z brzoskwniowymi/pudrowo różowymi końcówkami.
(Ale taki blond, blond)
--------------------------------------
O o, albo takie pastelowe: różowy, fioletowy, błękitny a na końcówkach seledynowy.

2. Masz swój ulubiony challenge?
Eee...Yyy...Yhm...Hm...Nie.

3. Nosisz okulary, albo aparat?
Nie.

4. Twoja ulubiona aktorka/aktor?
To chyba...
Johny Deep
i...
Emma Watson
Daniel Radcliffe
Rupert Grint
(Tak jestem potterhead xd)

5. Lubisz oglądać seriale?
To zależy jakie.




6. Oglądasz coś typu Idol, Mam talent, Taniec z Gwiazdami? 
Czy może tego nie lubisz? Dlaczego?
A więc Idola nie oglądam, Mam talent oglądałam kiedyś, Taniec z Gwiazdami obejrzę jeśli nie leci nic innego, a coś tego typu to oglądałam kiedyś Małych Gigantów, Postaw na Milion a chwilowo oglądam Milionerzy.

Yyy...mam odpowiedzieć dlaczego lubię te seriale a tych nie lubię...?

7. Gdybyś miała być przeciwnej płci, niż jesteś i mogłabyś wybrać sobie imię, to jakie by ono było?
Uuu...nigdy nad tym nie myślałam...
Nazwałabym się chyba...
Naprawdę przeszukałam wiele stron z imionami... ale nic nie wybrałam...
No nie wiem... może... Kamil...
Albo... Michał...
Lub... Maks...
W sumie Stanisław też nie jest takie złe...

8. Jaka jest Twoja ulubiona/szczęśliwa liczba?
No nie wiem...
Pomyślmy...
Urodziłam się 9...
Marca czyli 3...
Ale rok wskazuje na coś innego...
Mój pies też urodził się w marcu...
Rok 2014 więc.. 14...
Ale trójka się powtarza więc uznajmy, że 3...

9. Co robisz, jak pada deszcz/jest zimno i musisz siedzieć w domu, lub się nudzisz?
Em... zazwyczaj... się... nudzę...
No...rysuję, piszę, robię zadanie domowe (jeśli mam)... odpoczywam... No coś takiego...

10. Jeśli miałabyś wybierać między jubilerem/dietetykiem/poetą(pisarzem)/a weterynarzem to kim byś wolała zostać?
Weterynarz.
Bez zastanowienia.

No to tyle, mam nadzieję, że się podobało.
Reszta pytań, które mi zadawaliście, w poście, który być może już niedługo się pojawi...
Pa!
julka_k



Komentarze

  1. A dalej nie nominujesz? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale uznałam, że już nominowałam kilka osób ostatnio z czego nominację wykonała chyba tylko jedna osoba więc...
      Poza tym nie chciało mi się wymyślać nowych pytań i szukać osób, które mogłabym nominować, chyba, że chcesz? Mogę wymyślić kilka pytań specjalnie dla Ciebie...

      Usuń
    2. Nie,pytam tylko z ciekawości ;)
      A i piona p.weterynarz xD

      Usuń
    3. Wiesz, dzięki tym komentarzom dalej chce mi się pisać...

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.