Przejdź do głównej zawartości

Q&A and Podsumowanie Marca and 4 000

(Tak, tak, wiem - znowu się spóźniłam).
Hej, dziś przychodzę z Q&A i podsumowanie marca!
Pomyślała, że połączę q&a, podsumowanie i 4 000 wyświetleń.
Także zapraszam!






Najpierw krótkie podsumowanie:






W marcu było:

- 929 wyświetleń bloga (wow),
- najwięcej wyświetleń było 21 marca - 114 wyświetlenia,
- zostało napisanych przez czytelników aż... 20 komentarzy,


Najpopularniejszy post: Post Organizacyjny - 39 wyświetleń

Coś o 4 000...
Wybiły one dokładnie 14 kwietnia około godziny 11:00
Od ostatnich 3 000 minęły 23 dni
Od założenia bloga minęło 5 miesięcy i 1 dzień
(Wow, nie wiedziałam, że minęło już 5 miesięcy...)


Teraz pytania od Was:


1. Wiesz co dzisiaj świętujemy (04.04)?

Znaczy, nie wiem dokładnie co, ale na pewno coś świętowaliśmy. (Ale jak ty wiesz to napisz! Chętnie się dowiem).


2. Czy znasz mojego bloga?
Yyy...a jak się nazywa? xd
Żartuję...
Twojego...tak, kojarzę ale rzadko wchodzę na inne blogi...więc mogę coś mylić... (Oczywiście nie chciałam Cię urazić).
Nie, no...Twojego...(szybka lista blogów, które kiedykolwiek odwiedziłam już w głowie)...A, już wiem!

3. Chciałabyś mieć szczury? Jaką płeć? Jak byś je nazwała?
''Ja nie szukam żadnych kłopotów - to kłopoty zwykle znajdują mnie.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Zakon Feniksa

Nie, nie chciałabym mieć szczurów, ale jeśli już bym musiała je mieć, to chyba...a co za różnica?
Nie wiem, może Ciapek albo Biała, lub Ogoniasta...
(#brakumiejętnościwymyślaniaimion)

4. Ulubione zwierzę?

Tak, na to pytania czekałam...Psy.

5. Ulubiony serial?
Uuu...Nie wiem, oglądam to co leci.
Znaczy często oglądam Na wspólnej, Sablewską, Masterchefa Juniora i jeszcze kilka innych ale nie potrafię sobie ich przypomnieć xd
Po prostu oglądam, taki mam rytuał i tyle.

6. Jeździsz na rolkach lub wrotkach?
''Bo widzisz, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej, niż nasze zdolności.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Komnata Tajemnic
Mój wybór: Ja postawiłam na rolki.
(A dokładniej ujmując to pojechałam i kupiłam rolki, innych nie było, dopiero później dowiedziałam się, że istnieją także wrotki).

7. Czy oglądałaś Soy Lunę?
Tak
''(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.''
Joanne Kathleen Rowling – Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Kilka razy, ale tak.
To było tak wiecie "A nic nie leci, to włączę''...
Nie spodobała mi się.

8. Kiedy dowiedziałaś się o marce lilla lou?
A...dawno temu, jakieś dwa lata temu?
Nie, no ale wcześniej widziałam ale tak tylko wiecie, w sklepie, w internecie.

9. Co lubisz robić?
Za dużo by wymieniać...
No, ale skoro tak Ci zależy to: przede wszystkim blogowanie, projektowanie, rysowanie, szycie, gadanie, uczenie się i...spanie (ale tylko zimą!).

10. Czy masz jakieś rady dla początkujących projektantów?
''Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć...''
Joanne Kathleen Rowling
A...mogę odpowiedzieć później?
(Tak najlepiej... w innym poście? Nie, ale naprawdę trochę tego jest więc, pozwólcie, że dziś tych rad Wam nie przedstawię ale już zabieram się za napisanie posta z radami dla początkujących - znaczy te rady, co jestem w stanie Wam doradzić bo jakąś profesjonalistą nie jestem).

11. Czy masz jakieś inne hobby, pasje lub marzenia oprócz projektowania?
''Przysięgam uroczyście, że knuje coś niedobrego.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i więzień Azkabanu
Taaak, no jaaasne...
----------------------------
No, na przykład...
Lubię blogować!
I gadać!
I szyć!
I...tresować psy i się z nimi bawić...

12. Czy masz jakieś zwierzę?
Oczywiście, że tak (nie słuchacie tego co się do Was mówi? xd)
Psa, Bruna.

13. Ulubione przybory do rysowania (testowane)?
Testowane, wiesz te drugie łatwej wymienić...
Kredki KIN polycolor (moje kochane xd)eee...gumka w długopisie (wiem, dla niezorientowanych w tym temacie to coś dziwnego) blender (to również może Wam się wydać dziwne, spokojnie) i kredki... (chwileczkę, tylko znajdę)...yyy....eee...emm...mam!
Tak, kredki derwent coulorsoft.
(Czy coś jeszcze? Nie, chyba nie.)
A napiszcie czy chcecie post ''Moje przybory''?

14. Masz momio lub moviestraplanet?
Momio coś kiedyś słyszłam i chyba nawet założyłam konto, na którym byłam tylko jeden dzień - tak, w ten, w którym się zarejestrowałam...
Mam taką skłonność do szybkiego zapominania o nowo utworzonych kontach...

A moviestarplanet...mam.
Tak, kiedyś miałam dużo kont, wchodziłam to do dziś przetrwało tylko jedno...które nie chce mi się załadować na laptopie więc jedyną możliwością jest telefon.

15. Czy lubisz czekoladę?
Taaak.

Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a przede tych, którzy żyją bez czekolady...
(Cytat - Joanne Kathleen Rowlin [Harry Potter] - inwencja twórcza julka_k)

16. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
No co wy!
W ogóle nie słuchacie... znaczy czytacie moich odpowiedzi...
Już o tym pisałam!
Oj, nieładnie...
Zadajecie pytania i nie zapamiętujecie odpowiedzi...
Jeśli tak będzie dalej to nie poradzicie sobie na coś co wymyśliłam na 5 000...
Różne, kawowe, kokosowe, o smaku mlecznej czekolady i sorbet malinowy.

17. Byłaś kiedyś w Krakowie?

Tak.



18. Gdzie chciałabyś jechać na wakacje?
Nie wiem, gdzieś, gdzie jest ciepło i jest basen i...no, ogólnie.

19. Jaki jest Twój ulubiony sklep z ubraniami?
''Nadejdzie czas, w którym będziecie musieli wybierać między tym, co słuszne, a tym, co łatwe.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Czara Ognia
Nie mam, kupuję ciuchy a nie sklepy (tylko ja jestem taka dziwna?)

20. A ogólnie ulubiony sklep?
Emm...no nie mogę się zdecydować...lepsza jest biedronka czy żabka? xd

21. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Projektantką mody, grafikiem komputerowym, artystą, stylistą, weterynarzem...lub...

22. Lubisz pierogi?
Ale jakie?
.............................
Nie, dobra co ja gadam, lubię każde!

23. Jak odkryłaś lilla lou?
''Jak''?
To jest kluczowe słowo w tym pytaniu...
A więc było to tak: Od zawsze kochałam projektowanie, już jako małej dziewczynce (gdyby ktoś nie wiedział chodzi o mnie xd) rodzice kupowali różne książki z modelkami, na początku miałam kolekcje jakiś takich trochę mniej znanych książek, potem top model, a w końcu pewnego razu mi się skończyły...
I mój tato pojechał kupił mi książkę do rysowania ubrań, ale on nie wiedział w jakich ja lubię projektować więc wziął jakąś taką, która...według niego...była...odpowiednia...
No ale dalej: I potem w domu okazało się, że to lilla lou travels (ale to jeszcze nie koniec, nie przestawajcie czytać!) no i zrobiłam tam kilka projektów a potem przestałam w niej rysować, powędrowała na sam dół mojego skarbca, zwanego przez innych szafą.
W między czasie trochę zapomniałam o projektowaniu...
Po roku(?), znalazłam tę książkę w stercie jakiś rzeczy...
Otworzyłam i obejrzałam swoje tragiczne projekty, zauważyłam, że mam tam kilka pustych obrysów i zaczęłam na nowo rysować zwykłymi bicami (swoją drogą je też polecam) a potem, znów odłożyłam książkę na jakieś pół roku, po tym czasie ponownie ją znalazłam i spróbowałam wykonać projekt. Następnie na okładce - z której próbowałam przerysować jedną kreację, żeby porównać swoje zdolności, swoją drogą była to praca dampirki 1310 - (po wewnętrznej stronie książki) zauważyłam jakiś taki screen z jakieś strony, jak się później doczytałam była to strona lilla lou, na początku zaczęłam tam tylko wchodzić ale jeszcze nie miałam konta...Po jakiś czasie złożyłam konto. Akurat był czerwiec i wtedy jeden tydzień siedziałam w domu (nie, to wtedy było czy nie?) a...już wiem!
Potem poprosiłam tatę aby zamówił mi kredki progresso i tak nimi powstała moja pierwsza ''poważna'' praca (którą możecie obejrzeć w mojej galerii na lilla lou - na pewno skapniecie się, która to).
Później dostałam kolejne kredki na Dzień Dziecka a razem z nimi 4 książki lilla lou i właśnie wtedy, kiedy miałam ten tydzień wolnego w czerwcu zaczęłam rysować, używając przy tym nowych nabytków...
W środę (bo nie było mnie od poniedziałku do piątku) powstała taka praca (której nie ma w mojej galerii, bo wisi sobie na ścianie), ''mój przełom'' w rysowaniu...
W lipcu wzięłam już udział w konkursie ''Sweet Girl'', pamiętam jak wtedy pytałam się mamy w samochodzie, czy mogę wstawić pracę na tę stronę, siedziałam wtedy z przodu (w aucie) i chyba bawiłam się lusterkiem (ale tym już wbudowanym w samochód), a miałam na sobie takie niebieski spodnie za kolana, takie wiecie... niby dżins, a jechałyśmy taką drogą taką prosto i w lewo...taki łuk...
Ale wracając to, od tamtego wydarzenia jestem systematycznie na stronie (tylko nie wstawiam tak prac bo nie chce mi się ich skanować)...i...no...i jestem.

24. Startujesz w pm?
W PM ostatnio startowałam...
A jeśli chodzi o MP (dla niedoinformowanych: pm - projektantka miesiąca, mp - mistrzostwa projektowania) to tak, jeśli znajdę w sobie tę siłę by zeskanować pracę to wezmę udział... (A co, niby mam szanse? xd)

25. Jaki masz styl ubierania się?
''Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Zanim zaczęłam pisać tę odpowiedź sporo się wahałam...
No taki, to zależy od okazji i od pogody i od mojego humoru...
Ale zazwyczaj są to po prosu dżinsy (najwygodniej jak masz cztery raz w tygodniu w-f) i...bluzka albo bluza...Ale nie powiem, lubię nosić sukienki...tylko, nie zawsze mam do tego okazję...Poza tym o ile lubię sukienki, o tyle nie przepadam za spódnicami...

26. Jaka jest aktualnie Twoja ulubiona piosenka?





Ostatnio...(to też ważne słowo w tym pytaniu).
Ostatnio robię po prostu tak: wchodzę na you tube, wpisuję piosenki 2017 i klikam taką składankę (w sensie kilak piosenek w jednym tym, tym...filmiku...) i tak sobie grają i grają a ja piszę posta...
Ale ostatnio szczególną sympatią darzę piosenkę Jax Jones You Don't Know Me




27. Znasz Coldplay'a?

Ależ oczywiście, że...nie.
Tak szczerz to na początku miałam problem żeby napisać ich nazwę.
----------------
Nie, żart xd
Kojarzę, ale ja zapamiętuję piosenek ani wykonawców więc nie podam ich utworów...(#niewiedzajużmnieprzedWaminiechroni) 
POPRAWKA (17.04.2017 - 18.43):
Już wiem o kogo chodzi.




28. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
To też już pisałam.
Eh...maliny, banany, jagody i czerwone porzeczki.

29. A warzywo?
(Czemu nikt z Was się nie zapyta o napój, albo o ser? xd)
Brokuły...pomidor, ogórek trochę mniej...korniszony...szpinak ale tylko z makaronem i łososiem...to chyba tylko tyle...(a jeśli byłyby jakieś wątpliwości to: nie, nie lubię ziemniaków dlatego nie zostały tu wypisane)...
''Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Czara Ognia

30. Lubisz jeździć na rolkach?
Wy chyba od siebie ściągacie xd
Tak.

31. Jaki masz telefon?

''Nigdy nie ufaj niczemu i nikomu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg.''
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Komnata Tajemnic
A gdzie jest Twój mózg? Bo nie wiem czy mogę Ci zaufać? xd


32. Ulubiony zespół, piosenkarz lub piosenkarka?
Nie...

33. Masz xboxa?

Może...

34. Ile masz szkicowników do projektowania?

A myślałam, że mnie to ominie...
Dobra, czas zrobić porządek w szafie (specjalnie dla Ciebie, tak dla Ciebie).
Po długich przeszukiwania stwierdzam, że ma szkicowników 11 lilla lou, 4 top model i 17 jakiś innych marek + 5 lub 6 firmy Monster High...Czyli razem 37-38... 
...I tak zostało mi tylko chyba z 10 obrysów lilla lou...reszta zarysowana...

35. Znasz szkicowniki top model?

Tak.

36. Czy Twój plecak do szkoły jest ciężki?
Przeszukanie całego mojego plecaka zajmie nam najwyżej jedno popołudnie
(Cytat - Joanne Kathleen Rowling [Harry Potter] - przerobiony przez julka_k)

Tak... Chyba nie tylko ja mam taki problem...chociaż wydaje mi się, że ludzie w szkole mają takie wiecie, plecaki na wycieczkę, wszystko zmieszczą i ciężkie nie są...Nie wiem jak oni to robią...

To by chyba kończyło się na tym...

Serdecznie dziękuję za wszystkie Wasze pytania.
julka_k

PS Na 5 000 nie będziecie musieli już nic wymyślać, mam pewnie pomysł, który chcę zrealizować^^

PPS Jakbym ominęła jakieś pytanie to piszcie, dołączę je w następnym pście.
PPPS Przepraszam za tekst, mam jakąś klątwę związaną z q&a...

Komentarze

  1. 4000 wyświetleń stuknęło ci dokładnie w dniu, w którym Oreo kończył roczek! Przypadek? Nie sądzę ( ͡° ͜ʖ ͡°) A 4 kwietnia świętowaliśmy Światowy Dzień Szczura :D Pozdrawiamy ze stadkiem <3

    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast 3000 było w dniu trzecich urodzin mojego psa. Dobrze wiedzieć, teraz będę już pamiętać o 4 kwietnia!
      Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam razem z moim psem.

      Usuń
  2. Super odpowiedzi.I sorry za powtórki,ale nie zajrzałam na poprzednie Q&A ;-;
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i nie szkodzi, nie każdy wtedy był i miał prawo pytać się ponownie. Ale jeśli nie zapamiętajcie tych odpowiedzi to na 5 000 może być Wam ciężko...

      Usuń
    2. Oooooo,chyba wiem co się szykuje ^.^
      Choco

      Usuń
  3. Ja na razie nic nie zdradzam, powiem tylko, że przygotowuję to już od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałaś tylko jednego pytania ulubiona piosenka??? Ale to nic (ja bym się nie ogarnęła z tyloma pytaniami).
    Ps.xboxa a nie oboxa, zrobisz posta "moje przybory"??


    Na lilla lou jestem jako
    Em1401

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, przepraszam. Ale wydaję mi się, ze na jakieś takie odpowiadałam...
      A pod tym zdjęciem Dumbledore'a jest odpowiedź, może była powtórka i dlatego...
      Nie wiem, odpowiem na nie w kolejnym poście dobrze?
      A, tak byłam już zmęczona jak to pisałam i coś pokręciłam, zaraz naprawię tego ''oboxa''.
      Jasne, ale na post ''moje przybory'' potrzebuję trochę czasu, więc a razie się nie pojawi, ale spokojnie na pewno będzie.
      Dobrze, dziękuję i pozdrawiam serdecznie^^
      julka_k

      Usuń
    2. Dzięki:-) i też pozdrawiam

      Em1401

      Usuń

Prześlij komentarz

Pυвℓιкυנę туℓкσ кυℓтυяαℓηє кσмєηтαяzє.


Popularne posty z tego bloga

KOLORY 2/5

 Hej dziś w drugiej części opowiem Wam trochę o kolorach, jak je mieszać i łączyć by powstały inne barwy.

styl ~ ROCKOWY ~ GLAM ROCK

Hej! Na pewno każdy z Was kojarzy styl rockowy, jednak dziś chciałabym go pokazać i opisać dogłębniej. Dzisiaj zajmę się też stylem glam rock.

KOLORY 3/5

Hej dziś trzecia część kolorów, w której przedstawię Wam koło barw.